Friday, July 13, 2012

6 BULAN sudah

Alhamdulillah...sedar tak sedar hari ini genap 6 bulan saya menyusukan anak kedua saya. Syukur Ya Allah atas rezeki yang tak ternilai ini. Jika ada izin dan rezeki dari-NYA, saya akan teruskan penyusuan ini sehingga anak saya berusia 2 tahun.Insya-Allah.

Dan salah satu item yang telah menjayakan penyusuan hingga ke 6 bulan ini ialah ini. Set penyusuan 3M saya. Saya panggil My Life Saver :-)



Ada orang tanya set 3M ni siapa yang kena ambil?

Set 3M

Terdiri dari Vitalea, B complex, Vitamin C, Alfalfa, Ostematrix dan ESP.
Ia menjadi set PALING LARIS. Siapa yang disarankan mendapatkan set ini?
1. Ibu kepada bayi kembar
2. Ibu yang ingin melakukan induce lactation atau yang mahu menyambung semula penyusuan yang terhenti @ relaktasi.
3. Ibu yang nak kumpul stok.
4. Ibu yang mempunyai masalah berat badan anak tidak meningkat tetapi berat badan ibu makin bertambah.
5. Ibu yang mempunyai masalah hasil perahan lambat atau kurang 1oz digalakkan ikhtiar set ini.

Tapi tak salah kalau ibu-ibu yang bukan dari kategori di atas pun nak ambil set 3M ni. Sebab saya sendiri pun bukan dalam kategori 5 yang di atas.

Kenapa saya ambil set 3M walaupun saya bukan dalam kategori 5 yang di atas.
KERANA naluri keibuan dan kasih sayang saya pada anak saya yang sentiasa ingin memberikan yang terbaik (percaya atau tidak..menitis air mata saya semasa menaip ayat ini).

 
Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya di 019-6671210 atau boleh emel saya di heriaty.omar@gmail.com atau add sahaja saya di FB anda. ID saya 'Yati Omar'. Macam kat tepi tu yer :-)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...