Wednesday, July 25, 2012

Apa yang orang cari bila PUASA?

Bila nak masuk je bulan puasa..kat sumer supermarket mesti nampak dua benda ni.
Kalau bulan biasa2 memang susah nak nampak dua benda ni?
Cer teka apa dia?
Kuih raya dengan kurma. Betul tak?

Stok kurma saya pun nak habis dah. Hari tu ada 3 kotak, hari ni dah tinggal setengah kotak. Sakan betol makan kurma...heheee...saya suka makan kurma Yusuf Taiyoob Safia.

Dan untuk peminat produk Shaklee pulak, apa yang mereka cari?
Haa...mestilah Performance Drink ni. 

Sampai habis Performance Drink ni kat semua cawangan Shaklee Malaysia.

Fuhhh...hebat betul penangan Performance Drink ni kan :-)

Dan berita baiknya, Performance Drink dah sampai ke Malaysia hari ini.
Setelah berminggu-minggu tak ada. Legaaa ;-))



Performance Drink ini sangat sesuai untuk diambil oleh mereka yang berpuasa bagi mencegah dehidrasi.

Dan bagi ibu-ibu yang menyusukan, memang sangat-sangat disyorkan performance drink ini bagi memastikan kestabilan bendalir dalam tubuh.

Tubuh kita kehilangan air dalam banyak bentuk :
1) membuang air kecil
2) pernafasan
3) berpeluh
Siapakah yang disyorkan untuk mengambil Performance Drink ini?
  • Ibu-ibu yang menyusukan, selain dari kehilangan cecair dalam 3 bentuk di atas, anda juga kehilangan cecair apa menyusukan anak dan mengepam susu. 
  • Mereka yang aktif bergerak. Contoh : mereka yang bekerja di tengah panas dan harus bergerak ke sana ke mari.
  • Orang yang pergi mengerjakan haji dan umrah.
  • Mereka yang sudah berusia. Contoh : ibu bapa/ nenek kita. Berikan mereka minuman ini agar mereka jadi lebih bertenaga ketika berpuasa.
  • Mereka yang sering keletihan. Contoh : Mereka yang merasa keletihan melampau apabila pulang dari pejabat hingga merasakan tidak mampu untuk melakukan sebarang kerja lagi. Hatta nak pegi mandi pun rasa macam tak larat. Cuba lah ambil Performance Drink ni dan rasakan penangannya.

Ingin mendapatkan Performance Drink Shaklee?



Yati Omar
SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...