Sunday, July 22, 2012

Feedback dari Ibu Menyusu


Berikut ialah feedback dari seorang ibu menyusu, Puan Lyn yang telah mengambil vitamin-vitamin yang disyorkan untuk penyusuan selama sebulan.


1) mase mule2 makan tu mmg rase segar, x letih, xmengantuk walaupun mase tu xnmpak lg peningkatan oz susu....mengaji pun tak rasengantuk...alhamdulillah...

2) susu mkin pekat, kuning cam colostrum...suke tgk..hihi...mgkin sbab protein &B-complex....

3) anak cepat kenyang...kalau dulu tgk anak mcam tak puas je menyusu...lepasmkn supplement ni, alhamdulillah...sekejap je nyusu then tidur...hehe..kenyangsgt le tu...:) bole le wat stock...hihi...

4) susu mkin meningkat selepas 4,5 hari mkan shaklee...kalau dulu perah just dpt dlm 2-3 ozje...sekarang alhamdulillah sekali perah bole dapat dlkm 5-6oz...B selalu rsefull je..hihi...ade gak pernah dpt dalam 8oz sekali perah...alhamdulillh,syukur sgt2....

5) ESP paling sedap n marvelous...sya suke sgt...kalau minum esp tu rase kenyangje...rase esp tak mengecewakan...mmg sedap sgt2...selalu campur ngan milo, susu@ air jus buah2....rasenye mmg ermmmm sedap...terbaikkk punye....hehehe..

6) performance drink mmg memberi kesegaran kpda saya...klau sye rase letih, sy minum performance...alhamdulillah, mmg menyegarkan....

7) kalsium/ostematrix saye ambik cm yg akak suggest...mmg raseperubahan..kalau dulu time period, susu mmd drop sgt2....kalau perah pun just dapt 1-2oz je...tp lepas mkan kalsium/magnesium ni, alhamdulillah susu takdrop sgt, cm biase...bole dapat dlam 4-5oz...sye mmg syukur sgt2...takde la stress sgt tak leh nk wat stock..hihi...

8) saya perasan pas mkn vitamin shaklee ni, keputihan saye dah kurang & makin takde....gembira sgt2....selain dapat up kan susu,ade gak dpt effect lain..hehe....muke pun tak lesu sgt sekarg ni...klaudulu selalu cam tak bermaya je muka ni...selalu ken tegur,huhu...skrg tak lgi,heheh...makin bersinar..:)

Best kan baca testimoni Puan Lyn ni. Jom dapatkan vitamin-vitamin ni sekarang. Insya Allah memang berbaloi. Tambahan sekarang bulan puasa kan. Saya pasti ramai ibu2 menyusu yang tengah gigih buat stok untuk anak tercinta kan.



Untuk fungsi setiap vitamin, boleh klik sini.

Berminat untuk mendapatkan vitamin-vitamin yang disyorkan untuk penyusuan?

Boleh hubungi saya di 019-6671210 | heriaty.omar@gmail.com untuk sebarang pertanyaan/pesanan.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...