Sunday, July 15, 2012

Pelaburan untuk KESIHATAN ANAK-ANAK

"Pelaburan untuk anak-anak". Luas maksudnya :-)
Yang pertama pastinya pelaburan dari segi membesarkan anak-anak.
Selepas itu pelaburan bagi memberikan pelajaran, membeli pakaian, membeli insurans, medical card dan membuka akaun simpanan untuk anak-anak.

Dan ada satu lagi yang terakhir - pelaburan untuk kesihatan anak-anak kita yang tersayang.

Saya masih ingat lagi zaman kanak-kanak saya. Terus terang saya katakan saya tak kenal restoran makanan segera. Mungkin sebab saya dilahirkan di kampung kot. Masih ingat lagi kali pertama saya makan fast food ialah semasa berumur 14 tahun. Selain dari itu, saya hanya makan di rumah, makan masakan emak yang sangat sedap pada selera saya.

Berbeza dengan anak saya, seawal umur 3 tahun dia sudah kenal apa itu fast food. Dan sekarang pada usia 5 tahun, dah semakin banyak nama rangkaian restoran makanan segera yang dia tahu. Just named it.

Kebiasaan yang saya tengok, apabila anak-anak ini terlalu sukakan fast food, mereka akan membenci home made food. Maka disini berlaku ketidakseimbangan sumber makanan dalam piramid makanan seimbang.

Nasib baik ada Shaklee Mealshake. Vitamin lengkap untuk anak-anak. Saya bagi anak saya Shaklee Mealshake ni setiap hari.Tapi harus diingat makanan tambahan ini hanya menampung mana yang kurang. Anak-anak tetap harus diajar makan makanan yang berkhasiat.

Apa itu MealShake?

Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.

Setiap bancuhan MealShake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Nutrisi semulajadi yang bagus dan mempunyai rasa yang sedap.


KLIK GAMBAR UNTUK PAPARAN YANG LEBIH BESAR + JELAS.



Untuk membeli Meal Shakes Shaklee, anda ada 2 cara pilihan :

1) Membuat pembelian online secara terus dengan Shaklee Malaysia. Pembayaran dengan kad kredit atau kad debit >> BUY MEAL SHAKES NOW

atau 

2) Anda boleh menghubungi saya untuk pembelian,

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

Ingin membaca INFO PRODUK SHAKLEE yang lain? KLIK SINI

Ingin membaca INFO / TESTIMONI MEAL SHAKES  yang lain? KLIK SINI

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...