Monday, July 2, 2012

Saya Nak Kurus




Apakah supplemen yang disyorkan untuk kurus?
3 beradik ni : Herb-lax (Detox), Lecithin (Pemecah Lemak) dan Cinch.



Untuk Herb-Lax dan Lecithin saya telah ceritakan dalam entri sebelum ni.
Kali ni saya akan cerita tentang Cinch.

Cinch didatangkan dalam 3 perisa : Vanilla, Chocolate dan Cafe Latte.
Cinch adalah serbuk protin yg diperkaya dgn Leucine iaitu asid amino yg memberi signal kepada badan utk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.
Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sehingga 35%.
Cth makanan yg kaya protein kacang soya, ikan, telur, hasil tenusu(susu,keju,yogurt), kekacang, avokado dan ayam.

Fungsi Cinch Shake
1) membakar kalori di samping memberi rasa kenyang
2) dalam masa yang sama memelihara otot tubuh
3) act as meal replacement.
Cinch memelihara otot, jadi hanya lemak2 yang dibakar, bukan memusnahkan otot2 kite,jadi bila anda dah kurus nanti, takdelah kulit2 dan otot menggeleber sebab otot terpelihara :)
Pada yang ingin bertanya dengan lebih lanjut boleh hubungi saya di 019-6671210 atau emel saya heriaty.omar@gmail.com.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...