Sunday, July 15, 2012

Testimoni : Mealshake untuk anak yang kurang selera makan

Berikut ialah Testimoni dari Puan Khaironisha tentang Mealshake untuk anaknya yang kurang selera makan.

Credit

Saya nak kongsi tentang cara saya menyelesaikan masalah kurang selera Khalis. Alhamdulillah. masuk 3 minggu Khalis makan makanan tambahan ini. Nampak perubahan dari segi selera dia. Dia dah makan apa saje yang saya suap. Dan berhenti bila dia dah rasa kenyang . Apa dia yang saya berikan pada Khalis? Mealshake dari Shaklee. Mungkin ada yang dah kenal dan mungkin ada yang belum kenal kan. Saya makan supplement Shaklee sebagai makanan tambahan untuk breastfeeding journey. Jadi saya pun pilih supplement ini untuk Khalis berbanding jenama lain di pasaran. Kepercayaan pada satu-satu produk itu penting. Sebab saya kenal shaklee ni waktu umur saya 17 tahun lagi. Tapi masa itu masih diawal usiakan. Tidak tahu dengan lebih lanjut tentang kepentingan vitamin . Mak saya bekalkan pun, saya skip untuk makan. Menyesal pula rasanya. Padahal masa itu mak saya bekalkan vitamin untuk otak. Sebab saya belajar di Matrikulasi waktu itu.
Berbalik pada Mealshake. Saya berikan satu sudu teh sehari selepas dia bangun tidur. Campur dengan susu kegemaran Khalis. Perubahan yang buat saya tersenyum puas bila Khalis sudah pandai request nak makanan. Pandai request nak "shushu" sambil tunjuk pada kotak susu. Hati ibu mana yang tidak gembira, selama ini anaknya menolak makanan. Tapi sekarang meminta pula makanan. Makan pun dah beria. Berhenti bila dia rasa kenyang . Kalau dulu 3 mulut pun dah tolak tak nak. Tapi sekarang, habis sesenduk nasi. Tidak banyak perbezaan pada saiz badan dia setakat ini. Sebab Khalis ni memang ligat orang nya. Cuma isi lengannya lebih pejal berbanding dulu memang saya rasa isi dia tidak sepejal sekarang. Syukur dan sangat-sangat gembira melihat perubahan dia.
Risaunya kalau budak kecil ni tak nak makan. Terutama dari segi pertumbuhan mental dan fizikal. Tapi doa saya tidak pernah putus supaya Khalis ada selera untuk makan.


Untuk membeli Meal Shakes Shaklee, anda ada 2 cara pilihan :

1) Membuat pembelian online secara terus dengan Shaklee Malaysia. Pembayaran dengan kad kredit atau kad debit >> BUY MEAL SHAKES NOW

atau 

2) Anda boleh menghubungi saya untuk pembelian,

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

Ingin membaca INFO PRODUK SHAKLEE yang lain? KLIK SINI

Ingin membaca INFO / TESTIMONI MEAL SHAKES  yang lain? KLIK SINI

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...