Wednesday, August 1, 2012

TESTIMONI : "saya ibu yg menyusu baby 16bln yg sgt kuat menyusu tp dgn ESP & PD badan saya jd btenaga bila bpuasa hingga bbuka"

Assalammualaikum...

Pagi ni saya nak kongsikan satu testimonial dari Puan Fadzilah Khalisyah. Beliau adalah seorang ibu kepada bayi berumur 16 bulan yang kuat menyusu.

Jom kita baca cerita beliau :-)

----------------------------------------------

Puan Fadzilah Khalisyah

saya ibu yg menyusu baby 16bln yg sgt kuat menyusu tp dgn ESP & PD badan saya jd btenaga bila bpuasa hingga bbuka...alhamdulillah saya dpt menjalani puasa dgn sehat selalu.kalu dulu saya memang betul2 tak larat bila bpuasa mengigil 1badan dgn lesu dan tak btenaganya tp dgn esp saya dah tak bimbang nk puasa bdn btambah sehat baby pon sehat....rasenyer xmu miss bli ESP ni......thanks to Sue Suplement Gold....minuman wajib saya stiap pg bsahur....2sd PD+ 2sd ESP dshake bsama milo/holick /susu tpong+aott+nestum+ckit gula....jgn lupa mkn kurma 3-7bj




Kebaikan ESP
- Membantu melancarkan penyusuan
- Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu
- Susu lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi cepat kenyang dan kurang meragam
- Memberi tenaga dan rasa kenyang yang berpanjangan

Kebaikan PD (Performance Drink)
- Merupakan minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.
-  Membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.
- PD bukannya milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.
- Mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.
- PD bukan sahaja untuk ibu menyusu/hamil semasa berpuasa, tetapi sesuai untuk semua, terutama yang aktif dan bekerja di tengah panas.

PD tidak terhad kepada ibu menyusu dan mengandung sahaja malahan ia sesuai untuk seisi keluarga.



Jika anda berminat untuk mendapatkan ESP dan Performance Drink, boleh hubungi saya, Yati Omar di heriaty.omar@gmail.com | 019-6671210 | add saya ke FB anda, ID Yati Omar (refer badge di blog, belah kanan, atas).


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...