Wednesday, October 31, 2012

10 KOMEN TENTANG ESP SHAKLEE ... Apa kata mereka???

Last day ESP OFFER!!!!
Lepas ni kena tunggu setahun lebih lagi baru ESP nak sales balik...itupun kalau adalah
kalo tak, kene tunggu 2014 lah nampaknya...huhuee....menangisss!!!!

Oklah, hari ni tanak tulis banyak2...rasanya semua pun dah tahu segala kelebihan dan khasiat ESP ni...boleh selak2 entri2 sebelum ni ;-))

Hari ni saya nak share 10 TESTIMONI tentang ESP. Jom layannnn.....


# Testimoni 1 - Tiada lagi tumit kematu



# Testimoni 2 - Gastrik yang dihidap berpuluh tahun kini sembuh dgn ESP

 
# Testimoni 3 - Cik B jadi mengkal...huhuee
 
 
 
# Testimoni 4 - Seluar jeans jadi longgar


 
# Testimoni 5 - Bekas jerawat hilang

 
# Testimoni 6 - Kulit makin gebu & berseri



# Testimoni 7 - 12 OZ EBM sekali pam walaupun tengah datang bulan



# Testimoni 8 - Berat turun 2 kg dalam masa 2 minggu



# Testimoni 9 - Cik B makin TEGANG ...Woahhhh


# Testimoni 10 - Tiada lagi pedih ulu hati




Haa....itulah dia 10 komen mereka yang telah mengambil ESP. Bukan rekaan, melainkan hanya yang benar sahaja. Rasanya tak payah saya komen lebih2 lagi, 10 testimonial di atas dah beritahu semuanya tentang ESP ;-))

Hari ni HARI TERKAHIR OFFER ESP.
Jangan berlengah2 lagi....esok takde dah sales ni....menangis macam mana pun tak dapat saya nak menolong nyer...huhueee


Untuk pesanan boleh hubungi saya,

Yati Omar
SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com

BBM PIN : 2A7C16B0

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...