Monday, October 15, 2012

20 Resepi ESP Yang Mesti Anda Cuba

Salam pagi Isnin buat semua...
Pagi ni cuaca mendung sket...
Sambil-sambil tunggu kain sedang dicuci oleh Cik Washing Machine...saya update blog dulu ;-))

Tahukah anda ESP ni sebenarnya bukan sahaja boleh diminum begitu sahaja. Malahan ada variasi 20 resipi yang boleh anda cuba.



Amacam...menarik? Tertarik? Untuk membaca tentang khasiat ESP, boleh KLIK SINI

Di bawah ialah resepi ESP kegemaran saya : ESP + Performance Drink

Oh yer, shaker Shaklee yang saya guna tu bukan shaker biasa. Di dalamnya ada bebuli spring yang melarutkan ESP dan Performance Drink dengan cepat.

Resepi Performance Drink Shaklee
1 sudu ESP + 2 setengah sudu Performance Drink

Resepi Performance Drink Shaklee

Apa rasanya? Rasa macam minum air oren tang.
Ada rasa susu tak? Takde, rasa air oren sahaja. 

Kadang2 ramai orang kata tak minum susu jadi tak boleh nak telan ESP. ESP bukan susu, ia adalah protein soya. 

Buat yang tak suka susu, boleh cuba resepi saya ni (sebab saya pun tak suka minum susu .. hihih). Sedap.. yummeh ;-)


STOCK ESP dan PERFORMANCE DRINK sentiasa ada ;-)

-------------------------------------------------
SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...