Monday, October 29, 2012

ESP untuk Emak

Salam Semua....
Macam mana perjalanan balik dari kampung halaman semalam?
Saya pagi tadi baru sampai....pagi2 lepas Subuh tadi bertolak...
 
Entri hari ni bertajuk 'ESP untuk Emak'
 
Testimonial ini adalah perkongsian dari Dian Soffreena yang ibunya mengidap KANSER USUS...
 

 

ESP adalah makanan utama dalam program Shaklee.

~ merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya.
~ memberi tenaga yang berpanjangan
~ membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak
~ mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan

~ diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein
~ tidak mengandungi kolesterol dan laktosa
~ Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya.

Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik.
Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.


Saya sendiri juga berikan mak saya ESP. Sebelum ini saya pernah berkongsi tentang Suplemen Shaklee yang saya berikan pada mak saya. Pada yang belum baca, boleh KLIK SINI.
Bagi saya duit boleh dicari, tapi mak itulah satu. Tak ada dua tak ada tiga. RM10 yang kita beri pada mak dengan hati yang ikhlas, ALLAH akan balas dengan RM1000. Percayalah...

Sedikit tazkirah pagi ni tentang SEDEKAH.
 
Sedekah mempunyai tangganya yg tersendiri.
Tangga utama yg plg perlu diberi keutamaan ialah IBU BAPA, diikuti masjid surau dan seterusnya sekolah. Barulah yg lain-lainnya.
Ini menunjukkan betapa tingginya darjat ibu bapa kita..sampai mcm tu sekali keutamaan yang perlu kita bagi.

Sebab tu kadang-kadang kita rasa macam dah banyak bersedekah tapi kenapa rezeki masih sempit. Tanya pada diri sendiri. Adakah kita berkira dengan ibu bapa kita bila melibatkan hal wang ringgit? Pada saya, untuk emak apa saja selagi saya mampu...Insya-ALLAH.

Nak belikan ESP untuk emak tersayang ? Nak buat pahala ?

Hubungi saya,

Yati Omar
SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com



BBM PIN : 29F698A6
 
* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...