Saturday, October 6, 2012

ESP untuk siapa ?

Ramai yang tertanya-tanya ESP ni untuk siapa.

Saya nak belikan untuk mak saya boleh tak?
Saya hamil dan nak minum ESP boleh tak?
Saya nak kurus, kalau saya minum ESP boleh kurus tak?
dan macam-macam lagi ...


Jawapannya....


Semua orang boleh ambil ESP ..

>> nak KURUS- ESP mengawal selera makan
 
>> nak PUASA - ESP memberi rasa kenyang lebih lama, membekalkan tenaga sepanjang hari

>> nak PERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU - ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu

>> nak CANTIK - ESP menggebu, melicin dan menganjalkan kulit

>> nak SIHAT - ESP menyihatkan tubuh keseluruhannya.

>> kalau PREGNANT- ESP menguatkan rahim untuk pembentukan otot bayi

>> NAK PREGNANT- ESP memelihara dan memulihara rahim dan membekalkan tenaga untuk si ibu


Haaa...begitulah hebatnya penangan ESP. ESP ni didatangkan dalam canister yang sangat cantik. Beratnya 850g untuk setiap canister.

Anda dah baca cerita 'cinta pandang pertama' saya dengan ESP? Kalo belum, KLIK SINI.

Dapatkan 1 canister ESP pada HARGA SPECIAL sempena Promo Oktober 2012 ini
Atau 2 canister ESP terus pada HARGA SUPER SPECIAL ;-))


Untuk memesan ESP...

Hubungi saya,

Yati Omar
SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com


BBM PIN : 29F698A6

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar.


1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...