Thursday, November 15, 2012

SET RESDUNG SHAKLEE sembuhkan RESDUNG KRONIK SAYA

Salam semua...

Hari ni saya nak bercerita tentang SET RESDUNG SHAKLEE pulak.

Saya pernah menjadi seorang PENGIDAP RESDUNG TEGAR. Kronik sangat ke resdung saya? Yer, SANGAT KRONIK.

Tatau la nak explain macam mana, tapi bolehkan anda bayangkan diri anda asyik selsema dari pagi sampai malam..asyik nak hembus hingus ajer, dengan hingus meleleh dari pagi sampai ke malam. Kalau kena 2-3 bulan sekali ok jugak. Saya berkeadaan macam tu boleh kata selang 2-3 hari. Dah la macam tu, lepas tu diiringi dengan sakit kepala. Kalo selsema berlarutan sampai 3-4 hari, demam pulak lepas tu. Demam, selsema, sakit kepala...ibarat jatuh ditimpa tangga.

Dulu, saya pernah berkongsi cerita RESDUNG saya di awal2 blog ni. Sape belum baca, boleh KLIK SINI.

Apa yang saya buat sehingga RESDUNG yang saya hidap selama lebih 20 tahun sembuh?
Jawapannya saya makan SET RESDUNG SHAKLEE.


Berikut ialah FUNGSI SETIAP VITAMIN dalam SET RESDUNG SHAKLEE :-



Di bawah ni ada banyak testimoni yang saya nak kongsi dengan anda.

# Testimoni 1 - sampai ber-GANGNAM STYLE


# Testimoni 2 - SAYA punya testimoni SENDIRI ;-))


# Testimoni 3 - sampai SAKIT KEPALA & BENGKAK KELENJAR



Kesemua testimoni di atas ialah testimoni dari pengidap resdung kronik. Sangat stress sebenarnya bila ada resdung ni. Tak tahu nak explain macam mana. Tapi siapa yang ada resdung dia tahu lah macam mana seksanya.

Bagi semua PENGIDAP RESDUNG di luar sana, saya syor-kan anda cubalah SET RESDUNG SHAKLEE ni. Insya-ALLAH, tak akan mengecewakan. Resdung saya dah sembuh, kini saya nak berkongsi kebaikannya dengan anda semua di luar sana.

Harga SET RESDUNG SHAKLEE ? Mahal ke? Tak mahal pun. Mahal lagi makan kat Tony Romas (eh..eh..apa kaitan...hehee).

Jangan biarkan SELSEMA & Cik TISU menjadi kawan baik anda. Jadikan SET RESDUNG SHAKLEE kawan baik anda yang baru. Confirm tak menyesal ;-))

Hubungi saya untuk membeli Set Resdung Shaklee atau klik saja shopping cart di bawah untuk beli terus dengan Shaklee Malaysia menggunakan Kad Kredit atau Kad Debit Anda.



-------------------------------------------
SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins
* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
------------------------------------------

2 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...