Saturday, January 19, 2013

[TESTIMONI] Susu Meriah Apabila Berpantang Dengan Shaklee

Salam semua ...

Horreyyy...it's Saturday again ;-)
Apa aktiviti anda? Saya? Belum tahu lagi ... saya bab berjalan ni jarang buat plan.
Selalu on-the-spot sahaja.
Same goes kalau nak pergi family vacation.
Sumernya on the spot. Pelik eh?

Sebab orang biasanya kalau nak pegi holiday...sure buat planning, booking hotel awal2, booking flight ticket awal2 so that u dapat harga yang paling murah and paling best lah kiranya.
Unfortunately, not everyone is that fortunate. My husband work schedule is not fixed. Maybe pagi ni dia kata lusa dia free. Dan malam nanti tiba-tiba dia kata lusa dia kena fly to somewhere.

Dan sebab tu saya tak suka berjanji dengan anak nak bawak dia pegi bercuti ke mana-mana. Saya cuma cakap tunggu papa cuti nanti kita pegi holiday ... kesian kan..but that's how it is. (Bila la nak pergi Thistle PD ni...huhueee)
Walau apa pun be grateful. Mungkin kurang di situ tapi lebih di tempat lain. Allah Maha Adil.

OK...enuff menceceh...itu intro jer, buat penyedap u'olls kasik melekat baca blog i nih ;-))

Mula-mula sila layan gambar ...



OK...Puan Zatul dah letak siap-siap gambar apa vitamin yang beliau ambil.
Beliau ambil Set 3M + Zinc.

Ini merupakan Set 2 dalam 1 : Berpantang + Menyusukan bayi.

Kata Puan Zatul, dia share gambar ni buat inspirasi ibu2 lain di luar sana. 
It all start with a dream ... impian untuk menyusukan anak selama 2 tahun.

Susah ke menyusukan anak ni?
(Saya senyum...)
Tak susah sebenarnya ... kalau susah takdelah ramai ibu2 yang berjaya.

Pernah gagal? Saya juga pernah gagal. Menyusukan anak sulong selama 4 bulan sahaja dan air susu pun kering. Semuanya terjadi kerana ilmu penyusuan saya yang sangat cetek pada masa itu.

Tapi saya tak jadikan kegagalan itu satu alasan untuk gagal lagi. Saya jadikan kegagalan itu sebagai satu pelajaran buat saya. Saya kaji di mana silap saya.

Alhamdulillah...dah setahun menyusukan anak yang nombor dua ni. Another year ahead ... Insha ALLAH.
Susu saya banyak along the way ? Tidak...susu pernah hampir merudum semasa Ameera 4 bulan...walaupun anak saya 24 x 7 fully breastfeed. Dan masa tu dia belum makan lagi, 100% depending on my breastmilk. Dan Set 3M lah yang menjadi penyelamat masa tu.
Pada yang belum pernah baca cerita perkenalan saya dengan Shaklee, boleh klik pada link di bawah.
>>> That was the magic moment. It was love at first sight.

Jika anda rasa perjalanan penyusuan anda tidak mudah. Begitu juga dengan orang lain. Tapi mereka tidak duduk diam dan membiarkan masalah selesai dengan sendiri. Sebab masalah tak akan selesai dengan sendiri melainkan kita sendiri yang mencari jalan penyelesaian.

Pada ibu-ibu di luar sana yang saya kira bersemangat waja dan perlukan bantuan saya.

Hubungi saya hari ini untuk mendapatkan Set Berpantang Shaklee.
Ingin membaca LAIN-LAIN TESTIMONI SET BERPANTANG?

READY STOCK sentiasa ada ;-)

-------------------------------------------------
SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
------------------------------------------

 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...