Friday, January 25, 2013

[SUCCESS STORY] Consume SET 3M - Puasa penuh sebulan, petang boleh masak untuk berbuka dan solat terawih setiap malam tanpa gagal !!!

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera semuanya ...
Sekejap jer dah sampai ke penghujung Januari kan...
Macam mana dengan azam2 baru anda...dah ada yang terlaksana atau start pun belum ? Heheee...
The first step is always the hardest but once you put one step forward...insha ALLAH the other step will follow 

OK...hari ni nak share cerita Hanis yang berpuasa sambil mengamalkan SET 3M.
Apasal citer bulan puasa ni padahal lambat lagi nak puasa ... hehee
Puasa ganti elok dibuat sikit-sikit. Karang kalau tunggu dah nak masuk bulan puasa baru nak ganti..ada kang yang kena puas straight 2 bulan atau sebulan setengah. 

Mau jadi Kate Moss hari raya nanti (Sorry ... dah lama tak amik tahu nama model2 ni...the last time i read fashion mags was during my teenage years...so the last name yg still melekat on my memory Kate Moss jelah....hahaaa)   

# Testimoni

 
Summary :-

Dengan SET 3M, Hanis dapat ...
 
1) Puasa penuh sebulan
2) Even baby boy sangat kuat menyusu, tapi still boleh fully breastfeed anak dalam bulan puasa
3) Masih mampu dan ada tenaga untuk memasak di waktu petang walaupun berpuasa, anak kuat menyusu ..
4) Malam-nyer pulak boleh solat terawih tanpa gagal

Saya tanya anda, mampukah anda buat semua ni? Kebanyakan orang memang tidak mampu.
Kenapa? Sebab ...LETIH.

Saya banyak terima komen tentang SET 3M buat IBU JADI BERTENAGA. 
Sure ada orang pelik...takan la tak rasa penat lansung.

Ni saya cerita pengalaman saya sendiri lah yer.
Penat tu memang ada rasa penat TAPI bukan penat yang rasa macam nak flat dan tak boleh buat apa dah. Rasa penat tu lain. Masih ada tenaga dan kudrat untuk buat macam2 lagi kerja. 

Saya masih ingat lagi dulu sebelum saya berkenalan dengan Shaklee. Masa tu saya bekerja. Masa bulan puasa tahun 2007. Masa tu Eyoy baru 3 bulan, breastfeed. Pukul 9 malam jer...saya dah tertidur atas kerusi. Mengantuk yang amat sebab badan letih.

Tapi sekarang, dengan 2 anak kecil. Buat kerja rumah. Business lagi. Jemput hantar anak sekolah. Dukung anak. Driving ke sana ke mari pos barang, COD barang. Anak fully breastfeed lagi. Malam2 saya masih mampu untuk stay up sampai 2-3 pagi.
Dan yang paling penting sekali, bekalan susu untuk anak sedikit pun tak terganggu. Itu yang bestnya SET 3M ni -  Susu meriah, ibu cergas, anak ceria ...hoyeahhh

So, nak jadi Super-Mak ?

Yati Omar
SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com


BBM PIN : 2A7C16B0

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar


* 23/1/2013 - 28/1/2013 - COD di Kuala Pilah, Negeri Sembilan dan kawasan sekitar.

  

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...