Thursday, March 28, 2013

Penangan Breastfeeding Set Shaklee sampai Bibik cakap " Wah Ibu! Macam Artissss ....."

Salam Semua ...

Saya selalu dapat pertanyaan yang berbunyi macam ni :

"Puan nak tanya, jika saya ambil Breastfeeding Set Shaklee ni, berat badan boleh naik ke?"

Jawapannya tidak. Punca utama kegemukan ialah kerana suka makan (mengunyah) di antara waktu makan.

Harini saya nak share satu testimoni dari Puan Zuera yang jadi kurus, muka pun dah ala2 artisss (bak kata bibik-nya) dek penangan Shaklee ni lah.




Nak tengok hasil penge-pam-an Puan Zuera pula ?




Tak perlu saya ulas panjang2 rasanya :-) Testimoni itu sendiri dah memberitahu kesemuanya.

Berminat untuk mendapatkan Set Penyusuan Lengkap 3M ?


Hubungi saya,

Yati Omar
SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com

BBM PIN : 2A7C16B0

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...