Saturday, April 6, 2013

" Baru Seminggu Beri Anak Saya Mealshake ... Luka Yang Dia Garu Dah Kering & Tiada Lagi Naik Biji Merah atau Gatal-Gatal di Kaki Dia " - Puan Adura

Sabtu datang lagi ...

Jiran depan rumah saya buat majlis kenduri kahwin anak beliau hari ini. Jadi dengan itu, saya declare hari ni tak payah masak sebab kami sekeluarga akan pegi makan nasi kenduri sahaja untuk lunch hari ini .... ehehh.

OK. Semalam saya tulis cerita Mealshake untuk alergi kulit kan.

Hari ni nak share lagi perkongsian dari seorang ibu yang anaknya juga ada mengidap alergi atau alahan kulit.

Perkongsian dari Puan Adura.

Masalah anak Puan Adura ni :-

1) Selalu naik biji2 yang ada air pada bahagian kaki
2) Rasa gatal dan selalu menggaru

Dah jumpa doktor pakar kulit. Doktor pakar kasi antibiotik + krim + ubat tahan gatal.
TAPI takde perubahan.


Itu dia penangan Mealshake, baru seminggu tu bagi Mealshake. Luka kering dan takde naik lagi biji2 merah atau gatal2 pada kaki anak beliau.

Mealshake
- multivitamin yang kuatkan sistem imun kita dari dalam
- memenuhi keperluan vitamin harian tubuh. Sebab bila tubuh kekurangan vitamin, kita akan mudah dijangkiti penyakit.

Kalau kita tengok apa penyakit yang sering menyerang kanak2 ?
1) Alahan/alergi kulit/eczema
2) Batuk/ Selsema
3) Asthma

Itu ajer kan penyakit kanak2 yang lazimnya.

Mealshake sangat membantu dalam masalah2 kesihatan di atas.
Cubalah Mealshake hari ni. Anda pasti berpuas hati :-)




Hubungi saya,

Yati Omar
SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...