Wednesday, April 10, 2013

" Sepanjang menyusukan bayi saya consume Set 3M Shaklee, Zinc dan Collagen. Ehem! Jika sehari tidak ambil memang effect susu sangat " - Puan Dina

Hari ini hari Rabu ...

Kalau zaman2 bekerja dulu...dah menghitung hari ni lagi 2 hari nak Jumaat.. hip hip hoorey
Tak happy ke kerja dulu? Saya suka kerja saya. Tapi saya tak tahan hari2 nak kena balik lambat. 8-9 malam baru sampai rumah dapat tgk muka anak.

I am a family type person. My first priority is my family. My kids expecially. Tapi masa keje dulu saya ada 1 kid ajer...so the sentence should be more like "my son especially" ... hehee

OK cukup dengan curahan hati. Hari ni sambung lagi citer breastfeeding mom. Perkongsian dari Puan Dina.




Semua rahsia susu banyak, Puan Dina dah share kat testimoni di atas.

1) Doa
2) Usaha
3) Tawakal
4) Minum air kosong 2-3 liter sehari
5) Penggunaan Milk Booster SET 3M
6) Pam susu 2-3 jam sekali di tempat kerja

Seperkara lagi, ramai ibu2 yang suka mengeluh bila sekali pam dapat 2-3 Oz sahaja. Bersyukur lah kerana anda masih mampu menghasilkan 2-3 Oz. Macam mana dengan mereka yang tidak dpt menghasilkan hatta setitik pun susu ibu.

2-3 Oz tu kalau di tambah dgn 6 tips di atas tak mustahil akan jadi 9-10 Oz.

Firman Allah : Maksudnya: “Kalau kamu bersyukur atas nikmat-nikmat-Ku, Aku akan tambah lagi nikmat-nikmat-Ku. Tetapi kalau kamu kufur nikmat, ingatlah sesungguhnya siksa-Ku amat pedih.” (Surah Ibrahim: 7)

So mulai hari ni, setiap kali lepas pam susu. Tak kisah lah dapat berapa pun. Ucapkan Alhamdulillah.

Dan jangan lupa untuk hasil yang lebih lumayan, usaha juga harus lumayan. Kena rajin mengepam, jangan malas. Jika berkemampuan, ambil milk booster mcm Set 3M ni. Jika ada kekangan budget, boleh hubungi saya. Saya cuba bantu takat mana yang boleh, Insha ALLAH.

Berminat untuk mendapatkan Set Penyusuan Lengkap 3M ?


Hubungi saya,

Yati Omar
SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...