Monday, April 29, 2013

" Dalam Freezer ada LEBIH 100 PACKS EBM, Saya ambil ESP dan Alfalfa Shaklee " - Puan Emilia

Entri ini khas buat ibu2 yang ingin menggalakkan pengeluaran susu tapi mempunyai kekangan budget untuk mengambil Set Penyusuan Lengkap Set 3M.

Set 3M sememangnya Set Penyusuan Terbaik tapi yelah saya faham tidak semua orang mempunyai budget untuk memilikinya.

Takpe.. takpe ... Set Penyusuan Budget ada. Jom kita baca apa komen ibu2 yang mengambil Set Penyusuan Budget ni : ESP + Alfalfa ni.

# Testimoni 1

# Testimoni 2



Ramai yang bagi feedback bila ambil ESP + Alfalfa, susu jadi pekat, anak cepat kenyang, tidur lena :-)

Dan yang paling best sekali, bila mula dapat buat stok EBM.

Yelah kan... tempoh penyusuan 2 tahun tu takdelah lama mana pun sebenarnya.

Saya sendiri pun dah menyusukan anak selama 1 tahun 4 bulan ni. Kejap je rasanya. Lagi 8 bulan dah 2 tahun si kecik tu.

Alhamdulillah, impian saya nak menyusukan anak selama 2 tahun hampir tercapai. In Shaa ALLAH.

So pada ibu2 di luar sana, bulan puasa dah nak dekat ni. Lagi sebulan jer. Masa ni lah nak pulun buat stok EBM. Baru senang hati nanti :-)

Ain mula bengkak susu setelah mengambil ESP dan Alfalfa.

Untuk membeli Set Breastfeeding Budget Shaklee, 

Sila menghubungi saya untuk pembelian dengan " Harga Istimewa ",

Whatsapp/ Telegram : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...