Tuesday, May 28, 2013

Mencari Pengedar Shaklee di Kota Warisan, Sepang ?

Adakah anda penduduk Kota Warisan?
Atau tiap2 hari pergi balik kerja memang lalu di Kota Warisan?



Berita baik untuk anda semua, saya juga penduduk Kota Warisan.

Saya sebenarnya mula berhijrah (ecehhh) ke Nilai pada tahun 2003. Dekat 10 tahun dah tinggal di kawasan sekitar sini. Masa tu kerja di airport, so tinggal di Desa Anggerik Nilai.

Lepas tu tahun 2004, pindah ke Kota Warisan. Tinggal di Megah Villa. Ni cerita zaman2 bujang lagi ni.

Lepas tu kahwin, pindah pula ke Apartment Prima. Masa tu tahun 2005.

Lepas tu tahun 2008, rumah yang dibeli pun dah siap. Jadi kami sekeluarga pindah ke Warisan Indah. Sampailah sekarang menetap di Warisan Indah, Kota Warisan ni.

Kota Warisan ni besar, macam township. So macam2 nama ada dalam Kota Warisan ni. Warisan Indah, Warisan Mulia dan macam2 lagi.

Jadi, buat penduduk Kota Warisan yang ingin mendapatkan produk Shaklee secara COD boleh lah menghubungi saya.

YATI OMAR
SMS/WHATSAPP 019-6671210

Selain Kota Warisan, saya juga membuat COD ke kawasan2 berhampiran seperti Putrajaya, Cyberjaya, Dengkil, LCCT, KLIA, Salak Tinggi dan Nilai.

Bagi yang tinggal di lain2 kawasan dan ingin mendapatkan produk Shaklee secara COD, boleh menghubungi wakil saya di seluruh Malaysia.

Boleh KLIK SINI untuk melihat senarai wakil pengedar Shaklee saya di seluruh Malaysia.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...