Tuesday, June 11, 2013

20 tahun mengidap GASTRIK. Tapi sekarang TIDAK LAGI. Saya amalkan minum ESP + Mealshake + PD [ SET MIGHTY 3 GEMS ] setiap sahur dan sebelum tido - Puan Sufiah

Semalam dah cerita in details tentang SET MIGHTY 3 GEMS.
Set Mighty 3 Gems terdiri daripada Mealshake, ESP dan Performance Drink.
The 3 GEMS ya :-)


Berikut ialah perkongsian dari Puan Sufiah yang telah 20 tahun mengidap gastrik. Sejak dari berumur 10 tahun ya.


Alhamdulillah, dengan Set Mighty 3 Gems : ESP, Mealshake dan Performance Drink, kini Puan Sufiah sudah boleh berpuasa.

Cerita Puan Sufiah ni bila saya baca macam sama dengan cerita saya cuma-nya cerita saya versi resdung. Resdung yang saya hidapi selama 20 tahun sembuh dengan Set Resdung Shaklee.

Produk dari Shaklee sememangnya produk yang baik dan berkualiti. Jaminan dari Shaklee sendiri " Semulajadi, Selamat dan Berkesan ".

Berita baik - nya, SET MIGHTY TRIPPLE GEMS ni tengah SALE sekarang :-)
Bulan June ni ajer tau ... lepas2 ni takde dah.
Pada yang dah lama mengidam tu, jangan terlepas tau !!!

>> Nak KEAHLIAN SHAKLEE PERCUMA ? KLIK SINI.

----------------------------------------
SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins
------------------------------------------

* COD di sekitar Kota Warisan, Dengkil, Salak Tinggi dan kawasan sekitar. 
* Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...