Thursday, June 6, 2013

Pengedar Sah Shaklee di Equine, Seri Kembangan dan Puchong >> Jom baca pengalaman Puan Ida dan anaknya Elman dengan Mealshakes Shaklee ;-))

Hari ni saya nak memperkenalkan wakil saya, pengedar Sah Shaklee di Equine, Seri Kembangan iaitu Puan Ida.

Inilah orangnya. Saya minta gambar kat dia semalam.
Hamikkk...dia bagi saya gambar wedding lagi. Bukan main lagi yer Ida :-)

Puan Ida
SMS 019.3397363
Puan Ida merupakan seorang ibu kepada seorang anak lelaki bernama Elman.

Di bawah ni adalah cerita Puan Ida, anaknya Elman dan Mealshakes Shaklee sepertimana yang diceritakan oleh Puan Ida di blog beliau.

-----------------------------------------------------

MEALSHAKES ni sebenarnya kan ida pun guna gak tau. Untuk anak bujang saya NUR MUHAMMAD ELMAN HAFIY.

Mula-mula saya seperti ibu-ibu di luar sana gak. Terfikir boleh ke MEALSHAKES ni membantu masalah yang di hadapi anak saya. Tapi setelah banyak membaca dan bertanya pada Pengedar Shaklee tentang masalah anak saya,  baru lah tahap keyakinan tu tinggi. (ini cerita sebelum Ida menjadi pengedar Shaklee)

Nak tahu anak bujang saya tu kenapa sehingga terjebak dengan MEALSHAKES ni
Elman dari berumur 2 bulan dah kene selsema dan batuk yang tak henti-henti
Kalau berhenti pun sabtu dengan ahad je lah bila dengan saya. Tak tahu napa boleh jadi begitu, Elman masa umur 2 bulan dah masuk taska,mungkin tahap imunisasi Elman masa tu masih belum kuat. Tu yang asyik selsema dan batuk. Kat taska pun mesti ada yang selsema dengan batuk. Lagilah mudah menjangkit kot.


Kesian tau tengok anak yang masih kecil batuk dengan selsema tak henti-henti
Kalau masa batuk rasa nak menangis Umi nya ni.


Tetiap bulan pergi jumpa doktor mesti doktor senyum je tengok Elman yang tak pernah sihat dari batuk and selsema nya. Balik kampung pun begitu gak,mak dengan mak mertua dah pelik tengok anak saya tak pernah sihat dari batuk dan selsema. Ubat klinik makan pun tak memberi kesan pada Elman
Sampai saya dah tak tahu nak buat apa lagi. Pastu saya TERJUMPA MEALSHAKES ni
Tu yang cuba bagi kat ELMAN . Alhamdulillah sekarang ELMAN dah ok dari batuk dan selsema. Sekarang juga kalau naik kereta boleh pasang air cond sebab hidung ELMAN tak kan meleleh lagi.


BEST tau tengok anak bertambah sihat. Ini cerita betul tau bukan fantasi. Kalau ibu-ibu di luar sana yang mempunyai msalah sama seperti ELMAN. Bolelah cube menggunakan MEALSHAKES Shaklee ni. Confirm tak rugi tau :-)
--------------------------------------------------
Pada orang-orang Equine, Seri Kembangan dan Puchong yang ingin mendapatkan produk Shaklee secara COD, boleh lah menghubungi Puan Ida.
Untuk pengetahuan semua, Puan Ida juga adalah seorang ibu menyusu dan pengguna tegar SET 3M. Jadi pada ibu2 menyusu yang ingin mendapatkan SET 3M + TIPS SPECIAL, boleh mengubungi Puan Ida.

Puan Ida
SMS :      019.3397363
Email:     
nurelmanamani@gmail.com
BLOG:     http://umielman.blogspot.com
Fanpage: www.facebook.com/UmielmanShoppe

Jangan tunggu-tunggu lagi yer.

Hubungi Puan Ida hari ini juga untuk penghantaran ke muka pintu :-)

>> Nak KEAHLIAN SHAKLEE PERCUMA ? KLIK SINI.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...