Saturday, July 6, 2013

Persediaan Saya Menyambut Ramadhan ... tak sabar pulak rasanya :-)

In Shaa ALLAH ... Rabu ni semua umat Islam bakal menyambut Ramadhan.
Excited pulak rasanya ... hihiii..

Excited sebab saya dah ada macam-macam perancangan untuk Ramadhan tahun ini. Mudah-mudahan Ramadhan tahun ini akan jadi yang paling bermakna.

Bercerita tentang PERSEDIAAN RAMADHAN. Sebagai seorang ibu yang menyusukan anak, life saver memang kena ada. Nak tau life saver saya ? Ni gambar kat bawah ni, SET PENYUSUAN 3M + PERFORMANCE DRINK.

SET 3M + PERFORMANCE DRINK
Special sket sebab ada tambahan Performance Drink. Yelah kan, dah lah puasa, anak menyusu pulak. Memang akan jadi haus.

Jadi dengan pengambilan Performance Drink akan sangat membantu saya.

Kelebihan SET 3M semua pun dah tahu kan? Milkbooster PALING LENGKAP dan TERBAIK.

Kelebihan Performance Drink pula ialah untuk :

1) Tambahan Tenaga
2) Mengelakkan kehausan melampau - menyusukan anak sambil berpuasa akan membuatkan ibu mengalami kehausan yer. Jadi Performance Drink ini sangat membantu kerana ia mengawal keseimbangan bendalir dalam tubuh.

Selain dari pengambilan suplemen, ini tips-tips lain yang saya amalkan.

1) Elakkan berbuka puasa dengan air sejuk/ais. Minum air suam sahaja. Sebab saya nak cukupkan 3 liter air antara berbuka dengan sahur. Mustahil ? Tdak mustahil.
2) Saya makan nasik untuk berbuka dan sahur. Ibu menyusu mana boleh tak makan nasi.
3) Makan 3 biji kurma semasa bersahur.

Mudah ajer tips-tips saya :-)

Nak baca TESTIMONI-TESTIMONI HANGAT tentang SET 3M? KLIK SINI.

Ingin mendapatkan SET 3M atau SET 3M + Performance Drink dengan harga special?
Offer ini dari saya sahaja dan tidak ada kena mengena dengan mana-mana pihak ketiga :-)

Kalau nak, bolehlah hubungi saya,

Yati Omar
SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...