Tuesday, July 9, 2013

[SUCCESS STORY BREASTFEEDING SET 3M] Dulu saya tak percaya orang boleh simpan stok banyak-banyak .. tapi sekarang saya dah percaya ... hehehe - Puan Intan Syakila

Hari ni saya takde banyak nak tulis. Banyak nak share gambar ajer :-)
Kat bawah ni ialah perbualan saya dengan customer merangkap "anak Shaklee" saya, Puan Intan Syakila.

Tapi Puan Intan ni dia tak business. Jadi ahli Shaklee untuk consume sendiri sahaja.

Saya masih ingat lagi pada pertengahan Februari lepas, Intan whatsapp saya. Katanya dia sedang hamil anak kedua dan memang akan bersalin pada bila2 masa. Dia kata dia berminat nak beli Set Penyusuan 3M dan nak jadi ahli terus.

So, saya pun daftarkan dia sebagai distributor Shaklee. Memberkit sampai ke tangan Intan pun masa Intan kat ward bersalin, husband dia yang tolong ambilkan... heheee.

Keluar ward bersalin, Intan bagitau saya dia dah selamat bersalin dapat baby girl. Anak sulong boy - so dapat sepasang yer Intan. Alhamdulillah ...

Balik jer rumah dari hospital, husband Intan tolong order-kan SET 3M ni dari Shaklee. Husband Intan memang sangat menyokong penyusuan susu ibu.

Lepas dapat Set 3M tu, Intan PM saya. Intan tanya macam mana nak consume. Saya bagi Intan JADUAL EKSLUSIF SET 3M. So bermula lah era Intan menyusukan anak dengan SET 3M. Memang selalu Intan bagitahu susu dia banyak. Dan dia sangat happy.

Baru2 ni Intan PM saya lagi untuk berkongsi testimoni dia. Yang tu jemput baca kat bawah ni. Panjang ni kitorang borak ... hehee

















Itu dia panjang lebar kitorang bersembang.

Dulu, Intan tak percaya bila tengok orang buat stok sampai penuh deep freezer.
Tapi sekarang bila Intan sendiri dah buat stok EBM penuh satu deep freezer, peti ais biasa pun dah penuh kat bahagian beku tu, dah nak kena beli second deep freezer, Intan sekarang dah sangat yakin dan percaya bahawa semua testimoni susu banyak dengan Shaklee di internet tu BUKAN TIPU.

Rahsianya ada 3 :

1) Kena rajin pam
2) Makan suplemen secara konsisten
3) DOA - mintak dekat ALLAH SWT dengan bersungguh2 .. mintak nak susu banyak, nak bagi anak

Dan lagi satu jangan culas minum air kosong 3 liter sehari yer.

Pada ibu2 di luar sana yang bakal melahirkan, sedang menyusukan anak, tak payah nak fikir lama sangat . Kalau kita boleh beli macam2 benda untuk anak kita : baju, mainan. Takan tak teringin nak mencuba SET 3M ni. Tanak ke susu banyak macam Intan?

Kalau tanak, takpelah. Terpulang ..


Bagi yang NAK MENYUSUKAN ANAK dengan SET 3M. Boleh hubungi saya dan dapatkan JADUAL EKSLUSIF SET PENYUSUAN SET 3M dari saya dengan SETIAP PEMBELIAN SET 3M. Khas untuk semua customer saya :-)

Hubungi saya,

Yati Omar
SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...