Monday, July 29, 2013

[TESTIMONI VIVIX] Darah Beku (Blood Clot), Stroke, Sakit Kepala

Salam semua ..

Hari ni nak share TESTIMONI VIVIX pulak.
Cerita Puan Asnie yang belikan Vivix untuk abah beliau.

Sedikit latar belakang kesihatan abah Puan Asnie :
- pernah ada blood clot (darah beku) di kepala
- pernah diserang stroke
- selalu diserang sakit kepala melampau
- banyak angin dalam badan
- selalu sakit pinggang, pinggul

Kesan selepas ambil Vivix
- kesan penyembuhan yang ketara
- tidak lagi sakit kepala
- sihat seperti biasa, boleh berbual dan bergurau




Jangan lupa Vivix SHAKLEE mengandungi 10 kali ganda RESVERATROL.

Saya dah belikan Vivix untuk mak saya. Orang kata harga Vivix mahal. Bagi saya tak mahal pun kalau nak dibandingkan dengan kesihatan mak saya.

Nak hadiahkan Vivix untuk mak ayah ?

Hubungi saya,

Yati Omar

SMS/Whatsapp : 019-6671210
E-mail :
heriaty.omar@gmail.com

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...