Wednesday, December 18, 2013

Sakit Belakang Selepas Bersalin

Saya mengalami SAKIT BELAKANG yang agak teruk selepas bersalinkan Ameera.



Sakit belakang saya di bahagian atas sama macam dalam gambar ni.
Selalunya sakit belakang ni akan menyerang semasa :
- membongkok basuh pinggan dekat sinki
- membongkok pakaikan pampers anak

Ini lah 2 senario yang saya betul2 ingat. Memang belakang saya sangat sakit. 
Ingat lagi selalu ketuk2 belakang dengan tangan time sakit sangat tu.

Saya sebenarnya tak berapa ingat bila mana sakit belakang tu hilang. 
Tapi sedar2 dah takde.
Selepas bersalin, saya amalkan Set Penyusuan 3M.
Dalam Set Penyusuan 3M ni kan ada Ostematrix (Kalsium) Shaklee.
Memang sangat berkesan untuk sakit belakang saya :-)

Jom baca Khasiat Ostematrix Shaklee.


Kat bawah ni ada 2 testimoni pelanggan yang juga berkongsi tentang kebaikan Ostematrix Shaklee untuk sakit belakang yang mereka alami.

# Testimoni 1


# Testimoni 2


Untuk pesanan Ostematrix Shaklee, 



-------------------------------------------
SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins
* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
------------------------------------------
* Lain2 kawasan COD , KLIK SINI.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...