Tuesday, December 31, 2013

Set Breastfeeding Budget Juga Berkesan. Siapa Kata Tak Berkesan?

Baru2 ni, ada sorang customer ni. Dia perkenalkan namanya Ain. 
Puan Ain ni kata dia nak cuba Set Breastfeeding Budget. Dan dia nak COD. Rumah dia kat Nilai Perdana. Tak berapa jauh dari rumah saya.

Kebetulan haritu husband cuti. Jadi husband lah tolong hantar... hihii.
Lepas tu sampai lah ke rumah Puan Ain ni.

Cantik orangnya Puan Ain ni. Ibu muda, anak sorang.
Katanya dia dah lama sebenarnya nak cuba Shaklee ni sejak hamil lagi. Dulu dia tinggal di Johor Bahru, banyak kali dia call/SMS/Whatsapp pengedar2 Shaklee di sana tapi mesti end-up salah nombor. Owhh....dah memang rezeki nak beli dengan saya agaknya, kata saya :-)

Lama gak sembang. Sempat tengok keletah anak Puan Ain.
Lincah dan aktif betul. Umur setahun lebih.

Saya ajar Puan Ain caner nak consume ESP, caner nak consume Alfalfa, caner nak consume B Complex. Semua tips saya bagi. Haruslah kan .. hihii

Kot ada yang tanya eh Set BF Budget ada B Complex ke?
Takde tapi Puan Ain saje nak cuba B Complex. Untuk anti-stress, lebih tenang dan lebih happy katanya.

Kat bawah ni ialah feedback Puan Ain selepas 4 hari consume ESP, Alfalfa dan B Complex.

Antara feedback beliau :
1) Semakin lawas - 2/3 kali membuang dalam sehari
2) Malam2 dah bengkak susu - dulu takde
3) Anak menyusu 10/15 minit sahaja sekarang berbanding dulu sampai 30 minit
4) Terpaksa lapis tisu pada bra sebab asyik bocor ajer 

Selebihnya boleh baca di bawah.








Amacam? Best tak?
Alhamdulilllah.. saya rasa happy sebab dapat membantu Puan Ain.
Dapat menambah nilai dalam kehidupan orang lain.

Mudah2 an susu Puan Ain terus meriah. Dan dapat menyusukan Faris sampai 2 tahun. In Shaa ALLAH.

Haa.. itulah ceritanya. Puan Ain dan Set Breastfeeding Budget yang beliau consume.


SET BREASTFEEDING BUDGET
Untuk membeli Set Breastfeeding Budget Shaklee, 

Sila menghubungi saya untuk pembelian dengan " Harga Istimewa ",

Whatsapp/ Telegram : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...