Tuesday, January 7, 2014

Breastfeeding Set 3M Shaklee

Salam buat semua pembaca blog Mama-ILoveU,


Ramai tak peminat Breastfeeding Set 3M Shaklee kat sini?
Mesti ramai kan? 
Saya pun salah seorang peminat Breastfeeding Set 3M Shaklee tau :-)

Kisah saya dan Shaklee pun bermula dengan Set 3M Shaklee.



Kelebihan Set 3M Shaklee berdasarkan pengalaman saya sendiri,

1) Kalau dulu susah nak dapat let-down, tapi bila amalkan Set 3M Shaklee ni, cepat dapat let down. Pernah sekali tu sampai 3 kali let-down dalam satu sesi penyusuan dari sebelah breast sahaja.

2) Anak bergayut tak lama. Ni mak saya sendiri pun perasan.

3) Saya lambat rasa lapar. Sebelum amalkan Set 3M Shaklee dulu, mesti nak minum petang sebab pukul 4-5 macam tu, dah terasa lapar. Tapi leni dah tak perlu, pukul 1 makan nasi, nanti pukul 7-8 malam macam tu baru dinner.

3) Saya rasa lebih bertenaga dan tidak mudah stress bila anak meragam.

4) Kulit bayi lebih tahan lasak. Ishkk... cemana pulak tu? Saya ni makan tak pantang. Semua saya makan tapi tak pernah sekali pun anak saya kena ruam susu.

5) Tiada lagi keputihan. Panty bersih. - ni kesan pengambilan Alfalfa Shaklee. Kalau tak percaya, anda kena cuba. Rata-rata yang dah cuba, semua mengakui kesan-nya.

6) Mengetatkan miss V - haaa... yang ni hat dah kawin dan sudah melahirkan kena cuba, pasti terasa perbezaannya ;-) - ni penangan Alfalfa Shaklee jugak ni .. hihii

7) Menyembuhkan resdung - saya ni pengidap resdung tegar. Berpuluh tahun penyakit ni. Ubat selsema dah takde kesan pada saya. Alhamdulillah, B Complex, Vita C dan Alfalfa dalam Set 3M Shaklee telah banyak memberi kesan terhadap resdung saya. Dah takde dah hingus meleleh, sakit kepala sekarang.

8) Menyembuhkan migrain - saya ni dulu selalu sangat sakit kepala sebelah. Mungkin ada kaitan dengan resdung saya. Sekarang ni Alhamdulillah, syukur sangat. Dah lebih setahun tak kena sakit kepala sebelah.

9) Bayi susah kena selsema. Tahu jelah baby kan kalau selsema macam mana. Especially masa dorang berumur 6 bulan ke bawah tu. Kesian. Dorang bukan tahu nak hembus pun. Tapi dengan mengamalkan Sustained Release Vitamin C 500mg dalam Set 3M Shaklee ni, syukur sangat, anak saya lama dah tak kena selsema. Kalau kena pun lepas 4-5 jam, hingus kering sendiri.

10) Tiada lagi kulit kering - Kalau dulu, kulit tangan bersisik tau. Sekarang tidak lagi. Suka sangat.

Itulah dia cerita saya. 
Lepas ni anda boleh berkongsi cerita anda pula dengan saya setelah anda mengamalkan Breastfeeding Set 3M Shaklee yang tengah harga murah sekarang ni.

Bukan selalu Set 3M Shaklee ni SALE @ HARGA MURAH. 
Buat yang dah lama usya tu, boleh menghubungi saya.

Bersama dengan setiap pembelian Set Breastfeeding 3M Shaklee, saya akan memberikan :
1) TIPS EKSLUSIF BOOST SUSU dengan Set Breastfeeding 3M Shaklee
2) JADUAL EKSLUSIF cara makan setiap Vitamin dalam Set Breastfeeding 3M Shaklee


Harga bagi setiap produk :
ESP = RM159 , 850g , tahan 1.5 bulan
Alfalfa = RM56.98 , 330 biji , tahan 1 bulan
B Complex = RM56.98 , 120 biji tahan 4 bulan
Vitamin C = RM98.05 , 180 biji , tahan 6 bulan
Vitalea = RM94.08 , 120 biji , tahan 2 bulan
Ostematrix = RM64.66 , 120 biji tahan 1 bulan

Anda nak diskaun ?

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins


* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...