Friday, March 21, 2014

Memborong ESP Shaklee di HQ (Empire)

Dah lama tak datang sini.
Biasa beli online jer tapi hari ni kritikal. Stok ESP in hand dah licin. Tanpa berlengah terus merempit ke sini 


Nasib baik tak ramai orang masa ni. Mungkin sebab hari bekerja kot, masa saya pegi ni hari Selasa.




SELEPAS BALIK DARI SHAKLEE



Tak dan nak susun apa isi kotak. Tayang kotak pun jadi lah yer ... Hehe

Apa pun isi kotak2 tersebut pastinya ESP THE BESTSELLER.

Harga tengah promosi. Hari ni saja ramai yang ambil 2 canister, 3 canister. Nak buat stok katanya sementara harga tengah promosi 


Pada yang nak mendapatkan ESP pada harga promosi, PM saya yer. Terima kasih 



-------------------------------------------
SMS/Whatsapp : 019-6671210

Fanpage : I Love Vitamins
* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...