Tuesday, April 1, 2014

Promosi Bulan April 2014 : Ostematrix Shaklee - Beli 6 Percuma 1

Asalammualaikum buat semua pembaca blog ..

Bulan Mac yang lepas ialah promosi ESP Shaklee, bulan April 2014 ni pula ialah PROMOSI OSTEMATRIX SHAKLEE - Beli 6 Percuma 1.



Harga bagi 1 botol Ostematrix ialah RM61.
Harga bagi 1 set Promo Ostematrix Beli 6 Percuma 1 ialah RM366. 
Dapat 7 botol Ostematrix pada harga 6 botol Ostematrix. Jimat kan :-)

1 botol Ostematrix ni tahan 1 bulan.
Beli Set Promosi ni dapat 7 botol tahan 7 bulan.


Istimewanya Ostematrix


Ostematrix ni sangat sesuai untuk orang yang tak suka minum susu. Salah seorangnya ialah saya. Saya memang tak suka minum susu ...haishh. Sebab tu Ostematrix Shaklee sentiasa jadi kawan baik saya. Telan saja dengan air setel ... hehee

Sakit belakang saya pun dah takde lagi sejak menjak mengamalkan Ostematrix Shaklee.

Ostematrix Shaklee ni sesuai untuk sesiapa sahaja.





--------------------------------------------------
Untuk pesanan, hubungi saya, 

SMS/Whatsapp : 019-6671210

Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...