Friday, April 11, 2014

[TESTIMONI] Pengalaman Berpantang Yang Terbaik. Bibik kata " Nampak beza. Kali ini kamu nampak CERGAS. Muka TIDAK PUCAT "

Salam semua. 
Apa khabar semua pembaca? Tercari-cari testimoni Set Berpantang Shaklee bagi menambah keyakinan sama ada mahu mendapatkannya atau tidak? 


Yer saya faham. Saya sendiri juga biasanya kalau hendak mendapatkan sesuatu yang baru, kadang kala makan minggu membaca dan membuat survey. Jemput baca perkongsian dari Puan Diyana.


TESTIMONI PENGGUNA SET BERPANTANG SHAKLEE :




Pengalaman Berpantang Yang Terbaik. Bibik kata " Nampak beza. Kali ini kamu nampak CERGAS. Muka TIDAK PUCAT "

Nak share testimoni sendiri pulak yang menggunakan SET BERPANTANG SHAKLEE.
Sebelum gi labour room saya minum ESP. Dalam sakit-sakit tu badan tetap rasa bertenaga. Masa proses bersalin, alhamdulillah...3 kali push keluar Baby Hana, 3.6kg. Masa dalam wad, saya minum lagi ESP. Badan rasa segar sampai orang katil sebelah ingat saya admit ward sebab alahan masa mengandung. Bila tolak katil Baby Hana terkejut dia sebab tak sangka dah bersalin. Muka tak pucat dan badan nampak cergas katanya. Sekarang, dalam pantang sepenuhnya saya ambil supplement Shaklee. Bibik yang jaga anak2 saya masa dalam pantang sebelum ni pun cakap.."nampak bedanya! kali ni kamu nampak cergas! muka nggak pucat." Ape lagi kengkawan. Jom dapatkan set berpantang segera. Para suami boleh juga belikan untuk isteri yang bakal melahirkan tak lama lagi. Sila hubungi SID masing2 ye. Bertindak sekarang! Ini kali lah!! (^_^)


Hubungi saya hari ini untuk mendapatkan Set Berpantang Shaklee.
READY STOCK sentiasa ada ;-)


Set Pantang Shaklee
-------------------------------------------------
Untuk pesanan, hubungi saya, 

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...