Tuesday, May 27, 2014

CARA MAKAN Set Skincare Shaklee

Set Skincare Shaklee merupakan salah satu SET BESTSELLER di blog saya ini. Kadang tu ramai juga yang PM saya semata ingin bertanyakan cara makan set skincare shaklee ini. 

Maka hari ini dengan bermurah hati, saya berikan cara makannya :-)

SET SKINCARE SHAKLEE
Set di atas tahan berapa lama?
ESP - tahan 1.5 ke 2 bulan
B Complex - tahan 4 bulan
Vitamin C - tahan 6 bulan
Vitamin E - tahan 4 bulan

Berikut ialah Cara Makan Setiap Vitamin dalam Set Skincare Shaklee :
ESP - 1 sudu 2x sehari
B Complex - 1 biji sehari
Vitamin C - 1 biji sehari
Vitamin E - 1 biji sehari

Mesti ada yang nak tanya, nak kena makan bila?
Nak kena makan bila tu tidak tetap sebenarnya kerana saya memberikan jadual yang berbeza kepada setiap customer saya mengikut keperluan dan lifestyle masing2. 

Sebagai contoh, ada yang mengambil B Complex selepas makan tengahari. Ada juga yang mengambil nya sebelum tidur. Kedua cara pun betul, tidak salah. Asalkan kita tahu kenapa kita ambil pada waktu2 yang tersebut.

Namun begitu jangan risau, buat setiap pelanggan yang membeli Set Skincare Shaklee ini dari saya, anda pasti akan dapat JADUAL MAKAN EKSLUSIF dari saya.

Jangan lupa klik link ini untuk membaca 27 TESTIMONI PENGGUNA SET SKINCARE SHAKLEE.
Pelbagai masalah kulit telah berjaya diselesaikan, kulit kusam, jerawat, parut jerawat, jeragat, kulit gelap dan sebagainya. Jemput klik link di atas yer.

Nak order Set Skincare Shaklee ?
Ready stock sentiasa ada. Senang order dengan saya, tak payah nak tunggu2 stock ;-)

----------------------------------------
SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins
------------------------------------------

* COD di sekitar Kota Warisan, Dengkil, Salak Tinggi dan kawasan sekitar. 
* Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...