Monday, May 5, 2014

Sembelit dan Berak Berdarah Anak SEMBUH SELEPAS SEMINGGU Dengan Sukatan Meal Shakes Yang Betul


Penting untuk tahu cara pengambilan Meal Shakes yang betul. Meal Shakes bukannya Meal Replacement tapi sebagai makanan tambahan sahaja.

Cara pengambilan Meal Shakes sebenarnya berubah2 mengikut umur anak. Buat semua pelanggan yang membeli Meal Shakes dari saya, anda akan diberi jadual mengikut umur anak. Ini penting!


TESTIMONI PENGGUNA : 
Sembelit dan Berak Berdarah Anak SEMBUH SELEPAS SEMINGGU Dengan Sukatan Meal Shakes Yang Betul
ade sesuatu yang ingin di kongsikan bersama...sharing is caring..  
anak-anak saya memang jenis yang picky eater..kalau suapkan mereke makan...mesti habis 1 rumah kena kejar...hehehhee
si abang mesti akan cakap "abang dah makan tadi"...adik pulak cakap "nanak"..sambil tangan tutup mulut!!!
si adik juga kerap sangat sembelit...sume jenis susu saya dah try..hasilnye same..
last2 saya try MealShake..
3 minggu pertama si adik tetap jugak sembelit..lebih teruk setiap kali popo mesti ade sedikit darah...as mother,saya jadik panik..
saya minta sedikit advice Azlina & Farah...mungkin sukatan yang saya berikan tidak tepat.
seminggu kemudian...saya dapati si adik tidak lagi sembelit & setiap hari mesti dia akan popo....Allhamdulillah...
bab makan...ape ye yang saya suap...mesti mereka akan makan..yg paling best...si abang akan cakap.."mama abg lapar la"...mule la cepat2 saya suapkan dia makan...
:- syukur Alhamdulillah..x de ape yg lebih bahagia,bile melihat kebahagiaan anak2


Meal Shakes Shaklee mengandungi fiber atau serat. Fungsi serat ialah untuk memastikan ketulan najis melekat di antara satu sama lain. Barulah senang nak membuang. 

Sembelit yang berpanjangan boleh mengganggu emosi dan kesihatan anak kita. Paling dikhuatiri jika dibiarkan akan menyebabkan hemorrhoid atau buasir. 

Meal Shakes Shaklee terbukti membantu menyelesaikan masalah sembelit kanak2.

Hubungi saya sekarang,
----------------------------------------
SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins
------------------------------------------


* COD di sekitar Kota Warisan, Dengkil, Salak Tinggi dan kawasan sekitar. 
* Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...