Thursday, June 12, 2014

[10 GAMBAR] Testimoni Set Skincare Shaklee

Salam semua .. lamanya saya tak update blog. 6 hari kan? Huhuhh...
Sabtu baru ni saya ke Shaklee National Conference 2014 di Sunway Pyramid Convention Centre. Tidur pula di Sunway Hotel Resort and Spa selama 3 hari 2 malam, 100% ditaja oleh Shaklee.. hehee. Saya dapat 6 award masa Conference tu atas pencapaian saya semasa last cycle. Tunggu next entri yer, saya share semua gambar2 semasa di NC .. hihii

Untuk entri kali ni, saya nak share dulu Testimoni Set Skincare Shaklee. Ada 10 TESTIMONI BERGAMBAR yer. Layannn ...














Itulah dia 10 KOMPILASI TESTIMONI BERGAMBAR SET SKINCARE SHAKLEE.

Aisehh.. dok tayang testimoni saja. Nak juga tahu macam mana rupanya Set Skincare Shaklee ni ye tak? Boleh2.. kat bawah saya tayang rupa dia.


Inilah dia Set Skincare Lengkap Shaklee. Memang terbaik ni. Tak percaya tengoklah gambar2 di atas kan .. hihii

Berapa harga set ni?

Saya bagitahu harga runcit yer :-)
ESP (850g) , tahan 1.5 bulan, RM150
B Complex (120 biji), tahan 4 bulan, RM53.75
Vitamin C (180 biji), tahan 6 bulan, RM92.50
Vitamin E (120 biji), tahan 4 bulan, RM149

Nak harga ahli ke?
Boleh... harga ahli ada diskaun 20%. Jimat kan :-)

Untuk dapatkan harga ahli, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan saya.
Tak mahal pun, pendaftaran cuma RM65 sahaja. Keahlian sah seumur hidup. Tak perlu renewal membership.

Untung jadi ahli sebab anda boleh dapat harga ahli. Lepas tu tiap kali beli barang dapat kumpul point. Jika memenuhi syarat Shaklee, dapat cash rebate. Untung kan?

Meh2 dapatkan Set Skincare ini dari saya hari ini. Daftar ahli terus yukk ;-)

Nak mintak tolong sikit boleh :-)
Tolong klik button "g+1" kat bawah. Terima kasih banyak2 :-)


Hubungi saya,
----------------------------------------
SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins
------------------------------------------


* COD di sekitar Kota Warisan, Dengkil, Salak Tinggi dan kawasan sekitar. 
* Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...