Wednesday, July 16, 2014

Untung Jadi Ahli Shaklee Sebab Dapat Cash Back Bila Beli Barang

Bila anda ialah seorang pengguna produk Shaklee, saya cadangkan sebaiknya anda mendaftar sebagai ahli Shaklee. Untung ke jadi ahli ni? Haa.. ni yang saya nak cerita ni.


Yer memang untung jadi ahli. Ada 2 sebab utama kenapa untung jadi ahli Shaklee.
1) Sebab dapat beli barang dengan harga ahli. Dapat 15% - 20% diskaun dari harga runcit.
2) Dapat CASH BACK bila beli barang

Rasanya part no 1 yang diskaun tu mudah faham kan? Jadi tak perlulah saya explain dengan panjang lebar di situ.
Jadi, saya nak explain part no 2. Haaa.. yang kata dapat cash back bila beli barang tu. Ada formulanya. Tapi saya tak terangkan lah formulanya di sini.


Cuma saya nak bagi contoh mudah.
Puan Ani adalah seorang ahli Shaklee. Setiap bulan Puan Ani akan beli :
1 tin ESP untuk kegunaan sendiri
1 canister Mealshakes untuk kegunaan anak2 beliau
1 canister Performance Drink untuk kegunaan suami beliau

Belum masuk order kawan2 ofis yang tumpang sekaki order dengan Puan Ani
Cik Ila order 1 botol Vivix untuk ibu beliau yang kencing manis setiap bulan
Encik Murad order 1 canister Performance Drink setiap bulan sebab Encik Murad ni kaki berbasikal
Big Boss Puan Normah order 2 kotak Shaklee Collagen Powder setiap bulan

Agak2 berapa CASH BACK yang Puan Ani dapat setiap bulan?
Dalam RM100 setiap bulan.
OK lah kan. Siapa nak bagi RM100 saja2. RM100 yang Puan Ani dapat ni dah boleh cover suplemen yang dia makan tu sikit-sikit. Tu belum masuk untung runcit dari hasil jualan Puan Ani kat kawan2 pejabat dia. Keseluruhan dekat RM300 juga yang Puan Ani dapat. Siapa nak bagi kan ;-)

Jom daftar sebagai ahli Shaklee hari ini. 
Hubungi saya.


----------------------------------------
SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins
------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...