Sunday, August 10, 2014

GLA Complex Selesaikan Masalah Period Cycle Lama dan Senggugut

Assalammualaikum ...
Apa kabar semua?
Apa aktiviti anda hari ni? Hari ni saya pegi open house kawan di Bangi. Sedap betul makanan nya. Ada satey, nasi tomato, makaroni bakar, dadih dan macam2 lagi. Paling istimewa semuanya home made. Air tangan tuan rumah sendiri.

Sebut pasal air tangan ni. Alhamdulillah dah hampir 3 tahun saya menjadi suri rumah sepenuh masa dan 2 tahun sebagai pengedar Shaklee. Memang suami dan anak-anak boleh kata hari-hari makan air tangan saya :-) Siapa sangka orang yang dulu tak pandai masak ni sekarang dah boleh masak nasi + 4 jenis lauk dalam masa 45 minit ... hahaa

Kalau dulu 45 minit tu baru siap 1 lauk jer tu. Hohooo.. terhegeh2 btol lah dulu.

Ok2.. itu intro saja, buat penyedap korang baca blog saya ni. Yelah kan, kang skema sangat terus citer pasal produk nanti you all bosan pulak.

Dah baca belum 2 entri yang sebelum ni? Saya ada share testimoni GLA Complex Shaklee untuk masalah period tidak teratur? Ahaaa.. hari ni nak kongsi lagi satu testimoni juga untuk masalah period tidak teratur dari Puan Nor.

Jemput lah baca .. heeeee



Sebelum mengambil GLA Complex:
1) Period cycle yang sangat lama -> 42 hari
2) Masalah senggugut teruk hingga terpaksa ambil MC

Selepas mengambil GLA Complex:
1) Period cycle kini tepat 28 hari
2) Masalah senggugut hilang

Yeayyy... GLA Complex memang berkesan kan. Haaa.. tula dah cakap toksah pening2. GLA ni memang terbaik. GLA ni fungsinya men-seimbang-kan hormon dalam tubuh kita.




Sila hubungi saya untuk pembelian GLA Complex,

Promosi GLA Complex bagi bulan April 2015
[+] Beli 6 botol GLA Complex Free 1
[+] Beli 2 botol GLA Complex dapat 5% diskaun
[+] Beli 1 pun ada ada diskaun

Sila hubungi saya untuk pembelian GLA Complex,

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...