Saturday, September 27, 2014

Mealshake Terbukti Sembuhkan Anak Kerap Demam Batuk Selsema

Saya pertama kali beli Mealshakes ni sebelum saya jadi distributor lagi.
Beli untuk Amirul. Masa tu umur Amirul 5 tahun.
Anak saya ni part selera makan tu takde masalah.
Tapi dia ni selalu demam, batuk, selsema - penyakit 3 serangkai ni. Sejak umur dia 3 tahun sampai 5 tahun tiap2 bulan la dok berulang jumpa doktor pakar. Tapi saya tengok dia macam tu jugak. Tak boleh silap makan sket (minum ais, makan biskut wafer, makan coklat ber-wafer, mandi air sejuk, etc) - kompom demam, batuk, selsema.

Selsema dia bukan macam budak2 lain. Sampai 2 bulan hingus meleleh2. Batuk pun sama berbulan2. Terlebih batuk kang muntah. Itu jela. Sampaikan cikgu kindy dia pun cakap kat saya minta bawa jumpa pakar. Masalahnya saya dah bawak. Bukan sekali tapi tiap2 bulan follow up.

Lantas saya buat keputusan nekad. Saya nak cuba mealshakes. Saya stop kan all his medication. Saya fokus mealshakes satu je. Tiap kali buat susu dia, saya letak satu sudu kecik (ni dose anak saya sendiri). Masuk 2 canister kot - dalam 3 bulan. Hasil yang sungguh memberansangkan. Takde lagi demam, takde selsema, takde batuk. Wahh.. dah boleh minum ais plak tu dan tak batuk.. Sendiri pun kagum .. hahaa..

Tu saya pk maybe anak saya kurang nutrisi kot. Tu yang dia asik sakit. Mealshakes ni kan multivitamin. Ia melengkapi keperluan nutrisi tubuh anak saya. Yang sebenarnya tubuh kita ada healing mechanism nya sendiri. Cuma sometimes maybe ada sana sini yang tak cukup, tu yang dia tak boleh berfungsi to it's best.

Jadi andai kata anak anda macam anak saya (yang dulu asik sakit), tak salah mencuba.



Fungsi Mealshakes Shaklee
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK PAPARAN YANG LEBIH BESAR + JELAS

Bulan Oktober 2014 ada promosi Meal Shakes beli 3 dapat FREE 1. Sila hubungi saya untuk mendapatkannya kerana ia SANGAT ISITIMEWA hanya untuk anda.




Untuk membeli Meal Shakes Shaklee, anda ada 2 cara pilihan :

1) Membuat pembelian online secara terus dengan Shaklee Malaysia. Pembayaran dengan kad kredit atau kad debit >> BUY MEAL SHAKES NOW

atau 

2) Anda boleh menghubungi saya untuk pembelian,

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

Ingin membaca TESTIMONI MEALSHAKES SHAKLEE yang lain? KLIK SINI


* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...