Thursday, September 4, 2014

TAPAK TANGAN JADI LEMBUT Lepas 7 HARI Ambil Collagen Powder Shaklee

Assalammualaikum buat semua yang membaca blog saya.
Terima kasih atas kunjungan anda semua. Tanpa anda, siapalah blog saya ni kan.. :-)

Di bawah ialah perkongsian dari Puan Wan Fatihanum. Katanya tapak tangan beliau yang kering jadi lembut lepas makan kolagen Shaklee ni selama 7 hari.



Berikut ialah keputusan dari UJIAN KLINIKAL yang dijalankan oleh Shaklee. Keberkesanan yang KETARA boleh dilihat seawal 8 minggu.

Shaklee Collagen Powder ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada SISIK IKAN MERAH

Berat molekul kolagen nya cuma 1000 Dalton (ringan), lantas membuatkan ia mudah diserap oleh tubuh.



PROMOSI SEPTEMBER 2014 : BELI 6 PERCUMA 1


Sepertimana yang anda lihat di poster di atas, bulan September 2014 ni ada PROMOSI SHAKLEE COLLAGEN POWDER.

Tawarannya ialah BELI 6 PERCUMA 1. Harga runcit yang ditawarkan ialah RM1788 bagi 7 kotak kolagen.

Namun, berita baik dari saya >>> ANDA LAYAK MENDAPAT KEAHLIAN PERCUMA apabila membeli SET PROMO ini
Maka >> AUTOMATIK ANDA DAPAT BELI DENGAN HARGA AHLI (20% DISKAUN)

Bagi pengguna tegar kolagen, anda wajib rebut peluang ini. 


Saya memang dah chopp nak beli 2 set untuk kegunaan sendiri. Stok 7 bulan. Hihii





Untuk pertanyaan lanjut bagaimana untuk mendapatkan Set Promosi di atas, anda boleh menghubungi saya,

Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...