Tuesday, September 2, 2014

TESTIMONI Collagen Powder Shaklee, KULIT CERAH + LEMBUT dalam masa 12 hari !!!

Salam semua,

Dah 3 entri tulis tentang Promosi Collagen Powder, 7 Bahan Utama SCP, 11 Kebaikan Utama SCP, maka entri ke-4 ni kita share testimoni lah pulak kan :-)



KENAPA COLLAGEN SHAKLEE NI CEPAT SANGAT BERKESAN?




Ini kerana KADAR PENYERAPAN-nya yang sangat bagus. Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang sangat ringan, kira-kira 1000 Dalton sahaja. Dan kerana itu, ia dapat diserap dengan mudah oleh badan berbanding kolagen yang molekulnya bersaiz besar 300ribu-500ribu Dalton.



TESTIMONI PENGGUNA - KULIT CERAH + LEMBUT DALAM MASA 12 HARI



Nak tau macam mana rupa packaging dia Collagen ni? Macam kat bawah ni.
Dia letak dalam kotak. Lepas tu ada peket kecik2. Senang nak bawa ke mana2. Ambil je 1-2 sachet masukan dalam handbag. 

Macam mana cara nak bancuh? Cara saya mudah saja. Saya bancuh sunquick satu mug pastu saya tuang saja Collagen ni kat dalam air tu. Ni bukan propa yer, saya cakap benar ni. Sejujurnya, saya rasa minum sunquick mix collagen jauh lagi sedap banding minum sunquick tanpa collagen :-)



Harga runcit bagi 1 kotak Shaklee Collagen Powder ialah RM298.
Promosi bagi bulan September 2014 ialah Beli 6 Percuma 1.
Maka harga runcit bagi 1 Set Promo 7 kotak kolagen ialah RM1788.

Tapi, dengan pembelian 1 set promo ini anda layak untuk dapat KEAHLIAN PERCUMA.
Maka dengan itu harga sudah menjadi semakin murah kerana anda kini layak untuk membeli dengan harga ahli.

PM saya untuk mengetahui harga sebenar apabila anda membuat pembelian BELI 6 FREE 1. Janji jangan pengsan tau ... hihi.

Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...