Wednesday, October 1, 2014

Saya TERKEJUT bulan Oktober ni Shaklee bagi PROMOSI ESP lagi

Syukur Alhamdulillah, promo ESP datang menjengah lagi di bulan Oktober 2014 ni. Padahal baru ajer promosi masa bulan Mac yang lepas ni kan.
Terima kasih la kat management Shaklee yang baik hati bagi promosi ni. Thank you for "make it happened".

Kat bawah ni poster rasmi promosi ESP kali ni. Lain kan rupa dia. Tula leni Shaklee punya poster memang dah cantik2 dah :-)




ESP ni rasa dia natural vanilla. Takdelah rasa vanilla sangat pun. Rasa dia rasa soya asli yang tidak manis. ESP ni istimewa sebab ia adalah sumber protein soya terbaik.

Bila kita minum ESP, ia menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana ia bekalan sumber tenaga yang konsisten.

ESP menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk 9 asid amino penting. 

Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah  lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

ESP juga mengandungi 5 vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.

Nak senang, anda lihat saja poster kat bawah ni. Kira macam summary semua yang saya terangkan di atas.



Buat yang pertama kali dengar tentang ESP. 
ESP ni siapa2 boleh minum, tak kira lelaki atau perempuan, tua atau muda. Cuma kanak2 jer tak boleh. Kanak2 jangan lah bagi dia ESP, tapi kita boleh bagi dia mealshakes.

ESP ni orang minum untuk kulit cantik, untuk cegah gastrik, untuk tenaga, untuk kenyang lama bagi yang nak jaga berat badan, ibu2 hamil minum sebab protein dalam ESP bantu pertumbuhan janin, ibu menyusu minum ESP sebab nak pekat dan boost susu dan macam2 lagi. Jangan takut pula bila dengar ESP boleh boost susu, jangan risau kalau anda tak menyusukan anak, anda tak akan ada susu :-)

OK lah, apa2 pun nak bagitahu bulan Oktober 2014 ni promosi ESP Shaklee.
Harga runcit satu canister RM150. Tapi bulan ni ada promosi. Jadi harga tu paham2 jela kan.. ehemmm. Pasti harga yang terbaik dari saya. Pastikan anda PM atau whatsapp saya yer :-)


Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD Shaklee di Putrajaya, Cyberjaya, Dengkil, Kota Warisan, KLIA, LCCT, Salak Tinggi dan Nilai

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...