Friday, March 13, 2015

[TESTIMONI] Bintik Kolesterol Semakin Kurang Selepas Makan 1 botol OmegaGuard

Hari tu saya ada share testimoni customer saya Kak Maya yang bintik kolesterol dia semakin hilang selepas 5 hari makan Omegaguard kan? Dah baca ke belum? Kalau belum boleh klik link di bawah :
Bintik Kolesterol Semakin Hilang Selepas 5 Hari Makan OmegaGuard dan Lecithin

Hari ni nak share lagi satu testimoni customer saya sendiri. Nama customer ni Cik Nora. Cik Nora ni sejarahnya pernah mengidap hypertiroid dan kata beliau tiap malam masa nak tidur memang boleh dengar bunyi degupan jantung dia. (Masalah kelenjar tiroid yang terlalu aktif boleh menyebabkan jantung berdebar-debar). Cik Nora juga ada mengidap masalah bintik kolesterol.

Mula2 sekali dia contact saya pada 25 Januari 2015. Dia cerita masalah dia dan saya cadangkan ambil Omegaguard untuk masalah bintik kolesterol tu.

Sebulan kemudian pada 22 Februari 2015, sekali lagi Cik Nora hubungi saya. Dia bagi feedback, katanya bintik kolesterol beliau dah semakin berkurang :-) Dan lagi degupan jantung pun dah tak laju macam dulu. 

Syukur Alhamdulillah. Saya bersyukur dan tumpang gembira apabila mendengar khabar2 gembira seperti ini dari customer saya. Mudah2 an dengan izin ALLAH, kalian beroleh kesihatan yang semakin baik. 

Di bawah ialah perbualan saya dengan Cik Nora di Whatsapp. Jemput baca. Cik Nora repeat order 3 botol OmegaGuard tau (bukan 2 macam yang dalam chat). 

Ada beza harga ke bila beli 1,2 atau 3. Yer ada :-)



Saban hari memang ada sahaja yang menghubungi saya dengan masalah bintik kolesterol ini. Ramai rupanya rakyat Malaysia yang mengidap penyakit ini. Hurmm.. baru saya tahu. Sejenis penyakit yang kita sangka "rare" tapi sebenarnya "common".

Ada tu yang sudah buat laser sampai 2-3 kali untuk buang bintik kolesterol tapi tumbuh semula bintik kolesterol tu. Nak tau kenapa? Sebab bintik kolesterol ni ialah masalah yang berpunca dari dalam. Jadi jika anda ingin mendapatkan penyembuhan yang berkekalan maka rawatan juga harus dari dalam. Omegaguard mampu mencairkan asid lemak kolesterol. Sedangkan laser cuma rawatan dari luar sahaja.

Dan berita baik, OmegaGuard jauh lebih murah berbanding rawatan laser :-)
Andai anda tertanya2, macam mana rupa OmegaGuard Shaklee, haa macam kat bawah ni la. 

Dalam setiap kalsul Omegaguard ada minyak ikan Omega 3 yang dihasilkan melalui teknologi terkini "ultrapure pharmaceutical grade" iaitu proses penyulingan 3 molekul dan tekanan rendah proses penyulingan bagi mengekstrak minyak ikan Omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi. Semasa proses ini semua bahan-bahan tercemar termasuk plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCDs dikeluarkan.



Rupa OmegaGuard Shaklee
Harga bagi setiap produk :
OmegaGuard = RM144.16 , 90 biji tahan 1 bulan

Untuk membeli OmegaGuard Shaklee, anda ada 2 cara pilihan :

1) Membuat pembelian online secara terus dengan Shaklee Malaysia. Pembayaran dengan kad kredit atau kad debit >> BUY OMEGA NOW.

atau 

2) Anda boleh menghubungi saya untuk pembelian,

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins


* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...