Sunday, April 12, 2015

LIMA (5) TESTIMONI GLA Shaklee Berkesan Rawat Senggugut

Senggugut atau nama saintifiknya dysmenorrhea ialah satu rasa tidak selesa atau sakit semasa kedatangan haid.
Antara simptom senggugut ialah kejang di bahagian bawah perut dan sakit belakang. Ada juga yang mengalami kesakitan yang teruk sehingga bergolek-golek.

Testimoni #1

Salam, saya nak share kesan slpas saya ambil suplemen GLA Complex Shaklee.
Saya mmg tiap2 bulan period mesti kena senggugut tapi lpas mkn GLA Complex selama sebulan alhamdulillah rse sakit senggugut tu makin berkurg..sblum ni mcm2 suplemen saya mkn untuk hilangkan rse sakit senggugut tapi x pernah jumpa yang ok. Nasib baik jumpa Shaklee smile emoticon Shaklee mmg best!!


Testimoni #2

Saya ambil GLA dan Alfalfa. Alhamdulillah senggugut semakin berkurangan.


Testimoni #3

Saya pun makan GLA dan Ostematrix untuk senggugut dan PMS yang agak teruk. Alhamdulillah next month tu dah ada perubahan yang sangat ketara. Kesakitan boleh dikatakan berkurangan dalam 80%. Kalau tak, memang nak kena telan panadol je jawabnya.


Testimoni #4

Rasa berbeza sangat bila consume Shaklee GLA Complex secara konsisten. Kulit muka yang dulu kusam sekarang dah berseri.Parut jerawat pun makin pudar. Bestnya,time period pun dah tidak senggugut lagi.


Testimoni #5

i) Saya makan GLA Alhamdulillah darah tak banyak macam dulu dan tak berketul. Beza sangat2.
ii) Makan GLA sekitar 1 bulan. Alhamdulillah hari ini period tanpa sedar sebab tak ada senggugut. Tau2 dah keluar darah (haid).


Set Senggugut Shaklee yang disyorkan untuk melegakan PMS dan SENGGUGUT



Harga bagi setiap produk :
GLA = RM96.73 , 60 biji tahan 4 bulan
Ostematrix = RM64.66 , 120 biji tahan 1 bulan
B Complex = RM56.96 , 120 biji tahan 4 bulan

Dapatkan diskaun hingga 20% hari ini dengan mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE. 
[+] Keahlian seumur hidup
[+] Tidak ada yuran tahunan
[+] Tidak perlu beli produk setiap bulan untuk "maintain" keahlian
[+] Dapat "cash back" jika cukup syarat

Klik link untuk baca [Testimoni] Masalah Period Lama dan Senggugut Selesai dengan Set Senggugut

Sila hubungi saya untuk pendaftaran ahli dan pembelian produk Shaklee,

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins


* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...