Tuesday, June 23, 2015

Bonus Berganda Untuk Ahli Baru Dengan Program YES Shaklee

Semalam, suami saya pakai baju ni. Saya dapat baju ni masa Shaklee National Conference 2014/2015 yang baru lepas ni.

Aik tak basuh baju dah ambil gambar ke? Hehee...




Saya ada 2 helai baju ni :-)
Masa dia pakai tu dia dok ulang2 sebut YES SHAKLEE , YES SHAKLEE, YES SHAKLEE.

Hahaa ... Tu menyakat saya lah tu.


Pastu saya cakap lah " YES tu maknanya Young Enterpreneur System. 

Di bawah program ni, Shaklee bayar BONUS BERGANDA. Ada tambahan 50% atas bonus sedia ada. 

Contohnya kalau bonus RM2000 dapat RM3000. Kalau bonus RM10000 dapat RM15000. "


Dan dan suami saya cakap " Kalau macam tu saya nak daftar jadi downline awak lah "


Hadoiii lawak nyer laki den ni <nangis>

Saya cakap " mana boleh, kita kan share ID Shaklee yang sama. Kita partner lah "

Yer suami saya memang tak banyak ambil tahu in detail pasal business saya. 

TAPI dia lah tulang belakang saya selama ni. Banyak yang dia dah buat dan tolong saya. TQ Ayang ❤ 

Berbalik kepada cerita YES tadi , menerusi program ini Shaklee menawarkan 5 INSENTIF HEBAT untuk semua peserta yang Daftar Ahli Shaklee bermula Mei 2015 sehingga Oktober 2015. 


5 insentif YES tersebut ialah : 

1) 1 botol Vitalea Iron Formula (bernilai RM88.75) PERCUMA apabila anda DAFTAR AHLI dan membuat pembelian mana2 produk Shaklee.

2) YES 100% Enrollment Matching Bonus apabila anda berjaya naik rank sebagai Supervisor dan mendaftarkan seramai 6 orang ahli baru (minimum) dalam bulan yang sama di bawah susur galur anda.

Contoh : Bonus anda RM1320 tapi Shaklee bayar anda RM2640.

Best kan? Masyukkk :-)

3) YES Rank Up Bonus Incentive apabila anda berjaya naik rank. Dalam business Shaklee ada 7 rank bermula dari Supervisor, Senior Supervisor, Coordinator, Senior Coordinator, Key Coordinator, Senior Key Coordinator dan akhir sekali Master Coordinator.

Setiap kali anda berjaya naik ke mana2 7 rank ini, Shakle akan membayar anda BONUS. Bukan sikit2 yer. Tapi Bonus boleh mencecah hingga ke RM5000.

4) 4 Set Pakej YES dengan DISKAUN 5% setiap satu set.

(i) Pakej YES 1 :  2 botol Vivix dengan 5% Diskaun

(ii) Pakej YES 2 : Set Ibu Hamil dengan 5% Diskaun

(iii) Pakej YES 3 : Set Ibu Berpantang dengan 5% Diskaun

(iv) Pakej YES 4 : Set Kurus dengan 5% Diskaun

5) YES Matching Bonus Incentive dari 10% hingga 50%.

Contoh : Bonus anda RM1000, tapi Shaklee akan bayar anda RM1500. Best tak ?

Dan akhir sekali YES RECOGNITION AND CASH REWARD. Mana2 peserta yang berjaya memenuhi segala syarat dan kriteria yang dikehendaki oleh Shaklee dan berjaya menjadi Master Coordinator selama 13 bulan berlansungnya program ini akan mendapat WANG TUNAI sebanyak RM10,000.

Itu dia kesemua tawaran2 menarik untuk anda. 

Apa perasaan anda setelah membaca? Ada tak terlintas fikiran sebegini di minda anda ?

" Menarik tapi bolehkah aku ? Aku tak pernah berniaga. Aku tak pandai nak jual2 ni. "

Izinkan saya bercerita sedikit perihal saya. Mungkin anda tidak tahu bahawa semasa saya bermula dengan Shaklee, saya hanyalah seorang suri rumah. Masa tu saya telah setahun berhenti kerja. 

Anda bayangkan situasi saya. Saya takde officemate atau kawan2 yang saya boleh berjumpa depan2 untuk saya promote-kan produk Shaklee. Masa tu medium saya hanyalah online. Saya bermula dengan blog dan Facebook.

Saya paksa diri saya. Setiap hari saya berusaha sehabis daya upaya saya dan saya berdoa meminta belas kasihan ALLAH SWT untuk mudahkan perjalanan saya. Sesungguhnya DIA MAHA MENDENGAR.

4 bulan dari tarikh mula saya berniaga, income saya telah mencecah 4 angka. Dan kini telah 3 tahun saya terjebak dalam business Shaklee ini.

Di bawah ialah kesemua award yang telah saya dapat dalam masa 3 tahun ini. Sebenarnya ada lagi satu tapi takde dalam gambar.




Tidak ada apa yang mustahil di dunia ini. Semuanya bermula dengan langkah pertama. Dan langkah pertama anda ialah mendaftar sebagai ahli Shaklee. Selebihnya, saya akan bantu anda dengan segala pengalaman dan kepakaran yang saya ada. 

Jangan berlengah lagi, hubungi saya hari ini,

SMS/ Whatsapp/ Telegram : 019-6671210

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...