Monday, June 29, 2015

Performance Drink Shaklee - Rahsia Tak Haus

Parahhh !!!
Baru pukul 11 pagi tapi dah asyikk teringat kat air Performance Drink Shaklee ni.
Air lain sikit pun takde teringat-ingat. 




Tapi air Performance Drink ni Masha Allah, penangan dia lain macam sikit.
Kelebihan Performance Drink ni ialah ia menseimbangkan bendalir dalam tubuh bagi mengelakkan rasa haus melampau. Tambahan panas macam sekarang ni.

Ini memang betul. Sebab pengalaman saya sendiri yang minum PD ni memang tak rasa haus pun. Rasa biasa2 jer.

Kat atas dah tayang rupa Performance Drink bancuh dengan ais yang YUMMEH tu. Ni nak share info sket plak tentang Performance Drink pula.

Carta di bawah menunjukkan kandungan gula dalam darah selepas beberapa jam kita minum Performance Drink.




Fakta >> TERBUKTI SECARA KLINIKAL BAHAWA PERFORMANCE DRINK MENGEKALKAN PARAS GULA DALAM DARAH 

Sekarang, saya nak tunjuk pulak macam mana rupa-nya Performance Drink ni SEBELUM DIBANCUH.

Ia berbentuk serbuk macam dalam gambar ni. Berperisa oren.



Sukatan saya 3 sudu besar + air 1 shaker penuh.
Ice cube suka hati nak letak banyak mana.
Nak sejuk boleh letak lebih.

Saya jamin sedap. Sebab saya ni orangnya boleh tahan cerewet bila masuk bab makan minum ni.

Jadi kalau saya kata sedap tu, Insha ALLAH memang sedap lah :-)

Harga runcit bagi 1 canister cuma RM82.50 sahaja. Hubungi saya untuk harga istimewa yer.


Hubungi saya untuk pembelian,

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...