Saturday, June 27, 2015

Vitamin C Gantikan Panadol Sebagai Ubat Tahan Sakit

Saya dah lama tak makan panadol.
Bukan eksyen mentang2 dah jual shaklee, dah tak pandang panadol.


Ubat Tahan Sakit

Ex-officemate yang pernah keje sepejabat dengan saya dulu sure tahu, saya sentiasa ada SEBOTOL Panadol (bukan setepek yer) dalam handbag.

Saya ni ada macam2 penyakit (hehee... ) yang memerlukan saya untuk sentiasa ada bekalan panadol di masa itu.
Sampaikan saya boleh jadi supplier Panadol kat kawan2 masa tu ... ahahah

Masa tu memang ada terbaca tak elok makan panadol, nanti dia duduk setahun dalam darah baru clear, etc. Tapi yelah masa tu takde pilihan, so telan jelah panadol tu.

Pendedahan terhadap suplemen memang ada masa tu sebab emak saya sendiri ialah pemakan suplemen TEGAR. Banyak kali dah dia suruh saya makan suplemen dia sebab saya ni kan banyak penyakit. Penyakit berbahaya tu takde. Tapi saya ada migrain, mudah bersin, selsema, tekanan darah rendah, balik keje asik melepet jer.

Tapi masa tu hati saya tak terbuka untuk makan apa-apa jenis suplemen.

Tapi tulah sejak2 kenal Shaklee ni, saya memang lama dah tak makan Panadol. Biasanya kalau saya demam, selsema ke saya up kan ajer dose Vita C ni. 
Instead of makan 1 biji sehari, saya makan 2 biji tiap 6 jam. So far memang berkesan dekat saya.


Cara Makan Vitamin C Shaklee


Tak rugi pun beli Vita C ni. Anggap saja macam first aid kit. Sentiasa letak dalam bag, bawa ke mana2.

Sebelum tu saya nak SHARE satu KEISTIMEWAAN vitamin C Shaklee ni yang anda mungkin belum tahu.

Vitamin C Shaklee ni bukan sekadar vitamin c ajer tau. Tetapi ia mengandungi 120mg BIOFLAVONOID.


Bioflavonoid Vitamin C Shaklee


Nak sebut pun macam tergeliat lidah kan ... Hihii

BIOFLAVONOID ni fungsinya untuk MENINGKATKAN KEBERKESANAN VITAMIN C tau. 

Jom cepat dapatkan Vitamin C Shaklee sekarang. Alang2 harga tengah PROMOSI ni kan.

Dah dapatkan Vita C Shaklee belum?
Kalau belum, anda wajib dapatkan nya hari ini.

Harga biasa RM92.50 sebotol, ada 180 biji, tahan 6 bulan.
Harga PROMOSI ?? 


Hubungi saya untuk pendaftaran ahli atau pembelian produk Shaklee yer,

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...