Tuesday, July 7, 2015

Badan Cergas Bila Berpantang Dengan Shaklee

TUJUAN UTAMA wanita berpantang mengambil mana2 Set Berpantang ialah untuk bagi badan cepat sihat dan cergas.



Tapi kerap kali terjadi, beli Set Berpantang mahal2, lepas tu tak makan sebab anak kena kuning atau jaundis. Antara orang yang pernah menjadi mangsa keadaan sebegini ialah saya.

Semasa saya bersalin kedua2 anak saya dulu, masa tu saya belum kenal Shaklee lagi.

Kali pertama bersalin, suami belikan Set Berpantang dari Indonesia. Mak aii.. memang JAMU ASLI .. kuang3x. Anak sulong kena prolong jaundis 1 bulan - sampai ke sudah jamu tu saya tak makan.

Kali kedua bersalin, saya beli Set Berpantang yang Moden sikit brand Axxxx. Tak silap RM300 kot duit saya terbang melayang masa tu .. heheh.

Nak dijadikan cerita anak kedua pun sama jaundis jugak. Tapi jaundis 3 hari ajer. Nasib baik. But still, saya trauma takut jaundis dia berbalik kalau saya makan jamu. Jadi Set Jamu brand Axxxx tadi pun menerima nasib yang sama, sampai sudah tak bermakan.

Kalau fikir2 balik kan memang menyesal beli. Sebab tak bermakan.

Tapi Set Berpantang Shaklee ni MEMANG BEST sebab TAKDE LANSUNG UNSUR2 JAMU. Semuanya VITAMIN yang akan memperbaiki keadaan tubuh ibu berpantang agar kembali seperti sediakala, sihat, cergas, bertenaga dan sebagainya.
BONUS : Set Berpantang ini juga boleh jadi MILKBOOSTER.

Nak BEST LAGI, beli Set Berpantang ini sekarang dan terus dapat FREE MEMBERSHIP dan HARGA AHLI.

Untung kan ?

Boleh PM saya yer. 


SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...