Wednesday, July 8, 2015

Cuci Kasut Sekolah Dengan Basic H

Dah lama hutang testimoni ni ... Hehee.
Ini kasut sekolah anak saya "BEFORE" and "AFTER" direndam dengan BASIC H Shaklee.




Senang je nak guna.
Saya biasa tuang je setengah penutup basic H dalam baldi yg penuh dengan air. Lepas tu terus rendam 3 pasang kasut sekolah. Lepas dah rendam semalaman, boleh berus sikit kasut.


Jangan risau, basic H ni bukan clorox. Dah setengah tahun saya dok rendam kasut sekolah anak saya, sikit tak rosak, tak koyak. Malahan macam baru 😍


Kat bawah ni TESTIMONI CUSTOMER merangkap TEMAN BAIK saya, Cikgu Huda ni 😍.
Baru2 ni dia beli Basic H dengan saya. Ni saya tanya FEEDBACK dia.
Cikgu Huda kata " BERSIH !! "

Hehee ... Kami dah. Anda bila lagi 
Harga sebotol cuma RM46 sahaja. Boleh tahan setahun insha Allah. Jimat kan ... Hehee

Basic H ini ;
i) TIDAK BERTOKSIK, 
ii) SEMULAJADI, 
iii) BEKERPEKATAN TINGGI, 
iv) MESRA ALAM 
v) dan TIADA FOSFAT.



Untuk pengetahuan anda semua, Basic H ini telah berada di pasaran selama 50 tahun. Ini satu bukti yang produk ini benar-benar selamat. Andai kata tidak selamat, pasti ia tidak akan berada di pasaran sebegini lama kan.


Nak order, boleh PM saya yer. Sebotol Basic H cuma RM46 sahaja.

SMS/Whatsapp : 019-6671210
Fanpage : I Love Vitamins

* COD bagi Kota Warisan, Cyberjaya, Putrajaya, Dengkil, KLIA, Salak Tinggi, Nilai dan kawasan sekitar
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...