Saturday, April 2, 2016

10 Perkara Yang Menghalang Anda Untuk Percaya Kepada Diri Sendiri

Sebenarnya tujuan saya buat post ni untuk meng-clear-kan gambar dalam handphone saya ... hehee

Dan saya fikir adalah lebih bagus jika saya simpan gambar2 itu di sini. Selain mudah untuk saya buat rujukan, mudah-mudahan memberi manfaat juga buat para pembaca blog saya ini.

Semua ni saya snap dari suratkhabar. Tak ingat pulak paper apa. Sama ada NST atau The Star. 











Perkara yang paling penting sekali yang kita kena jaga ialah " HATI ".

Guard your heart !

Hubungi saya untuk pembelian produk Shaklee,

Whatsapp sahaja : 019-6671210

Fanpage : I Love Vitamins

* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

* COD Meeting Point
1) Shell Kota Warisan Sepang
2) KFC Dengkil
3) Petronas Cyberjaya
4) Petronas KLIA
5) Petronas Taman Bunga Raya Salak Tinggi
6) Petronas Bandar Baru Nilai
7) TESCO Nilai

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...