Thursday, November 3, 2016

Set Bintik Kolesterol Shaklee

SET PALING BANYAK PELANGGAN CARI

Percaya atau tidak tapi set di bawah ni memang ramai sangat pelanggan cari. Saya pun pada mulanya macam tak percaya jer orang Malaysia ramai ada masalah bintik kolesterol dekat muka ni.

Maka, kat bawah ni akak dah buat siap-siap poster. Lepas ni senang lah anda semua nak baca ye tak ? Heheee ...


Bintik Kolesterol

BERAPA HARGANYA ?

Harga bagi setiap produk :

OmegaGuard = RM144.16 , 90 biji tahan 1 bulan
Lecithin = RM55.65 , 180 biji tahan 1 bulan

Sila hubungi saya untuk sebarang harga promosi / diskaun,

SMS/Whatsapp : 019-6671210

Fanpage : I Love Vitamins

* Self pick up di Kota Warisan, Sepang
* Penghantaran ke seluruh Malaysia dengan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...